Typ letadla: | TU154B-2 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czechoslovak Gvmt (CIE) |
Registrace: | OK-BYA |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 80. léta |
Počet hodnocení: | 4× |
Počet zobrazení: | 724× |
Letka Federálního ministerstva vnitra občas obsluhovala pravidelnou linku ČSA do Moskvy. Všimněte si nebojácného mechanika na trupu letadla, který byl zadeklovat motor č.2. Kryt tahal na špagátě ze země.
Oprava: Chtěl jsem napsat "KDOPAK je ten mechanik"
A kdepak je ten mechanik?
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Zaujímali by ma dve veci: 1.) To tieto TU-154B-2 LÚ FMV nemali salónny interiér? Alebo ich občas na linky ČSA posielali aj s ním? Dnes si to viem predstaviť, ale v tej dobe, aby sa bežný smrteľník promenádoval v priestoroch, v ktorých ovievali Husáka, Štrougala, Biľaka a im podobných...? 2.) Ako sa ten nebojácny mechanik dostal na trup lietadla a hlavne naspäť? Je mi jasné, že podľa "úžasného" sovietskeho filmu "Ekipaž" ("Posádka v ohrození") sa dalo vyliezť cez nasávací otvor stredného motora a dokonca aj zašiť dieru v trupe
, aj keď po pristátí to nevydržalo a skončilo ako Malév TU-154 v Prahe, ale ak si mechanik zakryl otvor, ako sa dostal zase dole?
Samozrejme, robím si z toho srandu, ale fakt by ma to zaujímalo...