Typ letadla: | A319-112 |
Letiště: | Gurayat (URY/OEGT) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-PET |
Autor: | Radek |
Datum pořízení: | 01.02.2017 |
Počet hodnocení: | 12× |
Počet zobrazení: | 4789× |
Malá ukázka toho jak i drobná závada na vyhřívání pravého čelního skla může i za relativně hezkého počasí pilotům mírně komplikovat život. Na destinaci bylo polojasno, po dešti a teplota +10°C.
I to je jasne ze vlhkost se srazi na tom okne ja jen napsal to avoid jak to mame my napsane v MELu
a) Airplane is not operated in known
or forecast icing conditions, and
b) Approach minimums do not
require its use.
MEL? avoid icing conditions? žádné nejsou ani v zimě většinou a stejně je to zevnitř z běžné vlhkosti a podchlazeného studeného skla. MEL umožňuje 1 windshield antice inop, to je pravda, ale okno se zamlží a zamrzne i bez námrazových podmínek. Konkrétně se to vyměnilo v JED, až dorazil nový díl. Éro operuje v S. Arábii a k přeletu do PRG se posílá jen na prav. údržbu nebo v případech, když oprava vychází výhodněji (i za cenu přeletů) v PRG a zcela výjimečně.
A proc hned vymenit okno ? Co na to MEL ? Avoid icing condition a hura do prg
V URY žádný mechanik, by tak musel přiletět a ještě s náhradním čelním sklem, které přestalo vyhřívat. Takže odmlžit, vrátit do JED a ČSA technics (součást ACMI pronájmu-vlastní údržba), výměna skla ve vlastní režii.
Tak co by dělali ? Oprava a pak odleteli, urcite tam nečekají na zázrak ... Saudia sehnala nějakého mechanika.
..to by ma fakt zaujimalo aky bol dalsi postup...
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Vazne si myslite ze v tomhle lete co nam tu panuje se vyhnete icing cond.?