Detail fotografie

IL76TD-90VD


Autor: Jiří Kolínský
Datum pořízení: 07.06.2016
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1815×

Popis:

Přílet pro části křídel pro Bombardier Aerospace, které vyrábí Aero Vodochody.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



M_V - nepřihlášený host (...103.93...)
20.06.2016 02:03

Stav drah by mohl být taky důvodem - únosnost RWY píšou PCN 17/R/B/X/T, pro TWY B a APN W dokonce jen PCN 10/R/B/X/T, není to málo?

Nevím sice jak vážně výstavbu letiště ve Vodochodech dnes plánují, ale proč by to měla být čirá utopie? Třeba v Ruzyni II. a III. etapu rekonstrukce RWY 06/24 o délce 2814 m udělal STRABAG v roce 2013 za 360 mil. Kč (tedy mnohem míň než 3 mld. Kč).
www.prg.aero/cs/o-letisti-praha/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/hlavni-draha-na-letisti-vaclava-havla-praha-dostane-k-padesatinam-novy-kabat/
A ve Varšavě jim podobný projekt docela funguje (byť s počátečními problémy s rozpadem staré runwaye) - letiště Modlin loni odbavilo 2,5 mil. cestujících (vše Ryanair).
en.wikipedia.org/wiki/Warsaw_Modlin_Airport

Abc - nepřihlášený host (...80.31...)
19.06.2016 09:50
Runway Vodochody

Ja tam nebyl asi deset let, ale myslim, ze tam je palivove hospodarstvi a tankovali tam L-39/59/159. Uz tehdy byla draha v dost dezolatnim stavu, uslo jen tech dostavovanych 500m. Kdyz tam obcas letaly IL-76 za minuleho rezimu, parkovaly vzdy na konci drahy. To, ze ma letiste Vodochody Status mezinarodniho letiste je hlavne na papire a je to zasluhou obrovskeho usili byvalych armadnich pilotu, kteri se ty certifikaty snazili v dobach nejtezsich udrzet.

Podle me, letiste ve Vodochodech byla vzdy jen cira utopie, Penta to pouzivala jako tlak, aby stat vykoupil od Penty pozemky pro paralelni runway v Ruzyni. Jakmile to stat asi za 10mld udelal, veskere hlasy utichly. Jen rekonstrukce Runwaye by stala 3mld., novy Termin 1,5mld. a to vsechno pro par nizkonakladovek? Kdo tomu veril, mel by si s tim nejak zajit :-)

BTW: Kdyz Penta prevzala Aero, prevzala i zavazky za cca. 10mld. Jak symbolicke...

M_V - nepřihlášený host (...103.93...)
19.06.2016 01:32

Copak TWY B (šířka 15 m) a Apron W (zhruba 100 x 60 m) na odbavení nestačí?
Podle aktuálního AIPu se tváří, že jsou v provozu. Nebo tomu tak není?

Abc - nepřihlášený host (...187.110...)
17.06.2016 16:15
Dlouha je dost

Puvodni draha byla dlouha 2000 metru, ale kvuli pristani Il-76 ji prodlouzili na 2500 metru. Problem je, ze chybi pojizdecky a Apron. Kdyz tam Il-76 pristane, tak se max otoci na konci drahy a hotovo. To plati i pro A320 a B737.

M_V - nepřihlášený host (...231.26...)
16.06.2016 19:08

A proč neletěl rovnou do Vodochod? To je pro něj 2,5 km runway příliš krátká?

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace