Detail fotografie

B737-4Y0


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 10/2002
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3571×

Popis:

Z výměny hlavní podvozkové nohy.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Martin FO - nepřihlášený host (...95.124...)
25.01.2015 22:52

Máte štěstí, že jdu právě kolem.....
Tak nejpodstatnější rozdil je v počtu a velikosti nýtů gondoly a čtyřcestného ventilu NG místo třícestného ventilu CL a jeho umístění, dále pak v síle vysokotlakých hadic, kdy dnes slabší hadice vydrží déle než dřívější silné. Dále pak nahrazení některých trubiček hadičkami kvůli uklepávání, než vymýšlet pogumovaný držák kvůli vibracím, tak se dala tlaková hadice, zbytek už jsou jen drobnosti... :-)

Jan Kalaš - nepřihlášený host (...113.66...)
25.01.2015 22:22

A mě první co napadlo je ventilek na plněni dusiku:)

David - nepřihlášený host (...181.119...)
25.01.2015 20:38

Na tom toho neni moc co vysvetlovat, noha proste vypada uplne jinak, nejsnazsi asi je si vygooglovat nejake fotky. Ale abyste nerekli, tak NG ma nohu celkove mohutnejsi a nema vu vzperu kterou vidite vepredu ( vlevo), to je tak nejviditelnejsi rozdil.

robo - nepřihlášený host (...209.116...)
25.01.2015 15:09

protoze je potreba delat si ze zivota legraci, jelikoz to tady nikdo neprezije a smich je korenim zivota. BTW, tak by nam to opravdu ten rozdil mohli obsvetlit, ja se rad poucim. A myslim to opravdu vazne.

Lucky - nepřihlášený host (...126.81...)
25.01.2015 13:41

Robo: vidis a ja mechanik jsem a proto poznam jestli je noha z NG a nebo CL ;-)

Harry Šoumen - nepřihlášený host (...179.145...)
25.01.2015 11:27

Nechápu tu tvojí ironii, robo. Má-li mít fotografie i dokumentární hodnotu, je takováhle věc v popisce důležitá. Dva mechanici se na toto téma pobavili, neúmyslně vzniklý renonc byl opraven, tak co proboha řešíš?

robo - nepřihlášený host (...13.143...)
25.01.2015 10:57

ja teda nejsem mechanik, ale to musi byt kazdemu uplne jasne ze to neni noha NG. 99,999 procent lidi se s tim preci denne zabyva... Fotka je to kazdopadne zajimava, sam bych neveril kolik veci je v takove podvozkove sachte a to je 737 v podstate kolobezka proti vetsim letadlum. Pro mne je s podivem ze letadla maji pri te slozitosti tak nizkou poruchovost, lidsky um je uz opravdu daleko. Kazdopadne dekujeme za rozbor, priste uz vime rozdil mezi nohama CL a NG. Sice dotycny nepopsal kde je rozdil, ale nevadi, my mu verime.

Petr Popelář (...95.40...)
25.01.2015 09:26

...to je díky automatickému doplnování dat tady, člověk koukne jestli se to vyplnilo a jede dál.

Petr Popelář (...95.40...)
25.01.2015 09:25

Lucky:Sorry, dík za opravu:-o

Lucky - nepřihlášený host (...233.96...)
25.01.2015 04:54

Rekl bych ze v roce 2002 byla OK-TVR B734 a ne 738. Ani ta noha nevypada na NG.

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace