Typ letadla: | B737-4Y0 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVR |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 10/2002 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3571× |
Z výměny hlavní podvozkové nohy.
A mě první co napadlo je ventilek na plněni dusiku:)
Na tom toho neni moc co vysvetlovat, noha proste vypada uplne jinak, nejsnazsi asi je si vygooglovat nejake fotky. Ale abyste nerekli, tak NG ma nohu celkove mohutnejsi a nema vu vzperu kterou vidite vepredu ( vlevo), to je tak nejviditelnejsi rozdil.
protoze je potreba delat si ze zivota legraci, jelikoz to tady nikdo neprezije a smich je korenim zivota. BTW, tak by nam to opravdu ten rozdil mohli obsvetlit, ja se rad poucim. A myslim to opravdu vazne.
Robo: vidis a ja mechanik jsem a proto poznam jestli je noha z NG a nebo CL ;-)
Nechápu tu tvojí ironii, robo. Má-li mít fotografie i dokumentární hodnotu, je takováhle věc v popisce důležitá. Dva mechanici se na toto téma pobavili, neúmyslně vzniklý renonc byl opraven, tak co proboha řešíš?
ja teda nejsem mechanik, ale to musi byt kazdemu uplne jasne ze to neni noha NG. 99,999 procent lidi se s tim preci denne zabyva... Fotka je to kazdopadne zajimava, sam bych neveril kolik veci je v takove podvozkove sachte a to je 737 v podstate kolobezka proti vetsim letadlum. Pro mne je s podivem ze letadla maji pri te slozitosti tak nizkou poruchovost, lidsky um je uz opravdu daleko. Kazdopadne dekujeme za rozbor, priste uz vime rozdil mezi nohama CL a NG. Sice dotycny nepopsal kde je rozdil, ale nevadi, my mu verime.
...to je díky automatickému doplnování dat tady, člověk koukne jestli se to vyplnilo a jede dál.
Lucky:Sorry, dík za opravu:-o
Rekl bych ze v roce 2002 byla OK-TVR B734 a ne 738. Ani ta noha nevypada na NG.
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Máte štěstí, že jdu právě kolem.....
Tak nejpodstatnější rozdil je v počtu a velikosti nýtů gondoly a čtyřcestného ventilu NG místo třícestného ventilu CL a jeho umístění, dále pak v síle vysokotlakých hadic, kdy dnes slabší hadice vydrží déle než dřívější silné. Dále pak nahrazení některých trubiček hadičkami kvůli uklepávání, než vymýšlet pogumovaný držák kvůli vibracím, tak se dala tlaková hadice, zbytek už jsou jen drobnosti... :-)