Typ letadla: | B737-55S |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-XGB |
Autor: | ICARcz |
Datum pořízení: | 03/2012 |
Počet hodnocení: | 4× |
Počet zobrazení: | 3251× |
Tom:Já jsem již Vám naznačil, že tímto způsobem nebudu polemizovat, tedy jinak, nadále se s Vámi o tom dohadovat nebudu,myslete si a pište co chcete:-)Hezký večer přeji.
Petr Popelář: Když myslíte, že 4 katastrofy úplně nové kategorie letadel v průběhu 2 let před zjištěním konsktrukční vady jsou naprosto srovnatelné s několika desítkami! nehod v průběhu celého čtvrtstoletí, způsobených z velké části nekázní pilotů a všeobecným šlendriánem ve společnosti, tak asi nemá cenu to dál řešit.
Pavel: V roce 1990 bych tuhle víru vzhledem ke komunistické propagandě a nedostatku informací chápal. V roce 2014 je to smutné. A opravdu nechápu logiku mluvit o světové proslulosti a pak se vymlouvat, že jiní měli jiné podmínky. Ano, měli. A právě proto jim už v té době ČSA nesahaly ani po kotníky.
to : Tom : KLM , LH a BA v době , o které mluvíme , působily v zemích s volným trhem . Na rozdíl od ČSA . A to je dost podstatná věc . Asi máme každý jiný názor , ale ČSA rozhodně udělaly hodně práce , a jejich minulost je dost dlouhá a bohatá na to , aby stálo za to ji připomenout . Současná mizerie , ´ve které se naše aerolinky plácají už pár let na tom nic nemění . Jak to s postupným upadáním našich aeroliek , jejich opouštění destinací a pod je , to většina z nás dobře ví , a není nutné to připomínat . Každopádně ČSA patřily dřív k známým a respektovaným přepravcům . Je to můj názor , a za ním si stojím .
...je to stejně vypovídající, jako kdybych napsal, že BOAC z kterých vzniklo British Airways je nejnebezpečnější společnost na světě, protože v letech 1953 a 1954 měla 4 fatální nehody proudového dopravního letadla:-D
Petr Popelář: Co je na faktu, že v 50.-70. letech byly ČSA jednou z nejnebezpěčnejších společností světa, nevěcného?
Pavel A: že ČSA rozhodně nebyly spolehlivé, jsem se snažil na objektivních faktech dokázat. Známé? Jistě, v bývalém Československu. Ve srovnání se světovou konkurencí typu KLM, Lufthansa, BA a podobně ani omylem.
to : Tom : Možná jsem se vyjádřil nepřesně , to "nejlepší" jsem nenapsal na základě podrobného studia a vyhodnocování statistik . Nejsem diplomovaný ekonom ani matematik . Ale snad se shodneme na tom , že ČSA rozhodně dlouhá léta patřily k respektovaným spolehlivým a známým aerolinkám , a to i ve srovnání se světovou konkurencí . Mají poměrně dlouhou historii , ve které bylo rozhodně daleko víc úspěchů , než nezdarů . Současná mizérie nic na té historii nemění , a proto i připomenutí historie formou retro - livery na nových letadlech je na místě .
Tom: Prosím vás nelze si v tomto případě něco dokazovat čí nalhávat, pokusil jsem se o věcnou diskusi a koukám, že jsem ztroskolal, tedy alespon popřeji hezký večer:-)
A to je důkaz, že byly mezi nejlepšími??
Pro srovnání pár čísel aviation-safety.net
Počet mrtvých od roku 1950 do současnosti vypovídá podle mě mnohem víc:
ČSA - 483, Austrian - 31, LOT 405, Lufthansa - 157.
Miluju, jak si pořád cosi nalháváme...
Tom:
Sit linek Austrian Airlines 1965
timetableimages.com/ttimages/os/os6511/os6511-2.jpg
Sit linek CSA 1965
timetableimages.com/ttimages/complete/ok66/ok66-01.jpg
Sit linek LOT 1966
timetableimages.com/ttimages/lo/lo66/lo66-1.jpg
Snad i ta sit linek o něcěm může vypovídat.
Celkem 20 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tom : to neměla být výmluva . Jen jsem tím chtěl říct , že ČSA měly v lecčems horší podmínky , než konkurence ze zemí volného trhu , a i tak v minulosti dost dokázaly . Ted v tržním prostředí je do obraz bídy a utrpení