Detail fotografie

Z37A


Typ letadla: Z37A
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Private
Registrace: OK-CKU
Autor: Martin Kovář
Datum pořízení: 04/2014
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 2844×

Popis:

Čmelák pilně pracující na Tachovsku. AgroAirVa s.r.o.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Martin Kovář (...208.248...)
22.06.2014 11:10

Plocha Nový Dvůr. Kousek od Boru u Tachova

Martin - nepřihlášený host (...4.132...)
28.05.2014 21:58

Paráda a kde to je focené prosím?

asted from early - nepřihlášený host (...91.149...)
08.04.2014 19:42

Lukáši! super článek :-)....uděluji "palec nahoru"! :-)

Gurjewitsch - nepřihlášený host (...102.182...)
07.04.2014 14:51

je zaujímavé a iste na zamyslenie, prečo čmelák z Moravy (Kostelec na Hané) pracuje až na Tachovsku... smutná realita

lukas - nepřihlášený host (...13.19...)
07.04.2014 12:33
asted from early - nepřihlášený host (...91.149...)
06.04.2014 20:04

Hele, bigjumper, ty jsi trošku mimo mísu.......kde si sebral délku letu 10min????...to bereš podle současnosti, né????...kdy chudác,i s plně naloženým Čmeldou, letí 10 minut, aby to někde vysypali na pole???...Já to zažil, neb mě nikdo neměl kdo hlídat a abych nezlobil někde ve městě, tak sem byl s tátou kolikrát na jejich pracovní ploše, což byla v 70. letech kdejaká louka s trávou a vojtěžkou o délce cca 450 m.....a nelétali z nějakého super letiště s betonem....a práškovali hned vedle plochy..start max 3 min.....těch 20 startů bylo nad chmelnicema na Ročovsku, v podvečer dokavaď bylo vidět a na letiště se vracel až skoro za tmy (mohli v té době létat i po občanském soumraku a ten je po západu slunce)......ale abych tě jen neprudil, tak to máš pravdu s tím čůráním (bylo to třikrát denně, zbytek vypotili) a pili při plnění chemikáliemi...můj táta čaj z flašky od Becherovky, ta byla bytelná a placatá a vešla se do tašky k dokladům :-)
Nebudu tu uvádět jméno mého otce a ani své.....nicméně prozradím jména některých kolegů pilotů mého táty: "Karel Pícha, Václav Šílený, Jiří Fiala, Petr Kalivoda atd......samozřejmě ke každému patří ještě dobrý mecanik, který se o čmeldu staral....těm za pěčlivou starost o stroj hodně moc moc děkuji, tím přispěli k tomu, že se můj otec dožil 87 let a stále je dědek čipera...svou kariéru končil v první polovině 80. let odchodem do důchodu v 55. letech života......:-)

bigjumper - nepřihlášený host (...77.216...)
06.04.2014 12:42

fotka pěkná, taková "nevšední" - mezi těmi boeingy, airbusy apod...

@wasted from early: 100 startů denně? chápal bych 20-30...
Den má 1440 minut včetně noci. Při pouhém 10ti minutovém letu (taky k tomu poli musí nějak doletět, než ho práškuje) by to znamenalo 1000 minut ve vzduchu. (16,7 hodin čistého času bez ohledu na noc). Kde máme tankování, plnění chemií, taky to asi není formule1, aby to všichni dělali za 5 sekund... Není v tom jídlo/pití/pauza, spánek, prostě nic... A teď si vem, že bychom řekli 15 min./let - tolik minut ani den nemá, a to by musel tankovat ve vzduchu, čůrat do plenek práškovat v noci a pít z pet lahve v kokpitu...

radekrc - nepřihlášený host (...74.198...)
05.04.2014 22:38

Komarek: V chemii nebo létání

Komárek - nepřihlášený host (...102.202...)
05.04.2014 22:34

Dají se dnes sehnat nějaké moderní alternativy?

radekrc - nepřihlášený host (...74.198...)
05.04.2014 22:18

Je to fakt těžká práce na psychiku člověka, aby nezdechnul motor když se letí nízko nad chmelnicí nebo někde jinde kde se provádí postřik nebo práškování. Každopádně to má chlap v ruce a 100% stroj a nemá za sebou nějaký počítač, který by ho hlídal.

Celkem 18 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace