Typ letadla: | A320-211 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Travel Service Slovakia (TVQ/6D) |
Registrace: | YL-LCA |
Autor: | Marek Hajný |
Datum pořízení: | 02/2011 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 4163× |
Před vzletem z RWY24 na prázdném přeletu do Hurghady
Pavel.A.: Děkuji, je to foceno kompaktem Sony HX5-V, který umí složit v takovýchto světelných podmínkách 6 fotek do jedné, aby výsledná fotografie rozmazaná a zároveň moc zrnitá (i když zrnitá docela je, na druhou stranu byla opravdu tma). Tuším, že první dvě fotky jsou hlavní a zbylé 4 pro korekturu detailů. Je to F3.5, ISO2000. Bohužel na zrcadlovku nejsou peníze :-)
Ján Miklas: Pilot A320 nejsem, ale u všech letadel řady 320 (a nejspíš Airbusů obecně) se standardně vypínají packy na vzlet a po vzletu se opět zapínají. U Boeinga se to může dělat také (no-bleed , např. v horkých podmínkách a krátké dráze, zlepší se tím trochu výkony a sníží EGT na motorech, čímž se méně opotřebovávají. Nadruhou stranu musí běžet APU, tak se to moc se nepoužívá.
Poprosím niekoho z pilotov, je štandardná procedúra na Airbuse vypínať pred štartom air condition?
Pěkná kokpitovka . Můžu se zeptat čím a jak je to focené ? Vyšly tam hezky i detaily jak v kokpitu , tak RWY a všechna světla okolo . díky.P.A.
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
...viem prečo ich vypínajú, len mi to príde čudné, či nieje lepšie nechať zapnuté APU (ktoré má tak či tak prioritu pri odbere stlačeného vzduchu pred motormi) pre napájanie klimošky a nezaťažovať tým motory... Úspora paliva zase nieje tak ohromná, aby to bolo výrazne ekonomickejšie... či?