Detail fotografie

B737-436


Autor: David Cudrák
Datum pořízení: 09/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2027×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Ján Miklas - nepřihlášený host (...98.72...)
11.06.2013 19:28

...v tomto prípade je najvyšší výkon obmedzovaný mechanickým dorazom. U motorov, ktoré majú FADEC sa výkon motora nastavuje "načipovaním" riadiacej jednotky pomocou kódovacej zástrčky.

Tomáš - nepřihlášený host (...134.231...)
11.06.2013 19:26

Děkuji za informaci, Jáne. :-)

Ján Miklas - nepřihlášený host (...98.72...)
11.06.2013 19:24

Toto je B-737 CL, takže tu je poloha páky prenesená lanom k motoru. v elektronickom úseku sú k lanám pripojené servomotory, ktorými je ovládaný motor v režime automatu ťahu. Poloha motorových pák je samozrejme sledovaná snímačmi pre potreby letového zapisovača, automatu ťahu a podobne... U "NG-čka", A320-tky a ostatných novších lietadiel je prevod čisto elektronický.

Tomáš - nepřihlášený host (...134.231...)
11.06.2013 17:57

Jak se přenáší "informace" pro motory o tahu od těchto pák? U pák jsou potenciometry napojené na řídící jednotku motoru, která dále ovládá motor, nebo je to snad vyřešeno mechanicky, například lanovody od pák k motoru? Díky moc za odpověď!

Celkem 4 záznamy

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace