Typ letadla: | EV-55M Outback |
Letiště: | Brno (BRQ/LKTB) |
Společnost: | Evektor-Aerotechnik |
Registrace: | 0458 |
Autor: | Ondřej Moravanský |
Datum pořízení: | 05/2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3444× |
26.05. Vystaven během dětského dne na letišti, první návštěva tohoto letadla v Brně
EV-55M Outback ? z marketingového hlediska bybylo asi lepší spíš třeba
L-310 po vzoru L-410.
pku má pravdu, 410ka je nepřetlakovaná a díky tomu odhlučnění plexisklem v okně je na nic a letět v tom je očistec pro cestující i se sluchátkama.
trefné prirovnanie k tej Avii
Popravde receno nechapu cemu se tady divite.
Jiz u prvni fotografie ktera se zde objevila jsem psal ze je to vzhledove nadherne letadlo ale bez pretlaku naprosto nepouzitelne a neprodejne.
Je skoda ze se opet setrilo na veci ktera dela konkurenceschopne letadlo letadlem a to ze letat ve FL100 se dvema motory PT6 je stejne jako provozovat Avii ktera vozi maso a uzeniny z Krce do Modran a je osazena motorem z dalkoveho Peterbildu a vybavena kvalitnim omezovacem.
Je to nádherné lietadielko, krásny dizajn. Žiaľ, ako píšete vy ostatní, zdarný koniec, čiže zahájenie výroby a predaja je asi bohapustá ilúzia. Veľká škoda.
Slysel jsem, ze vojenska imatrikulace na tom neni jen tak nahodou. Civilni tomu nechteli dat. Muzem se jen domnivat proc.
ticho po pěšině... aby to nenásledovalo L-610, Ae 270, asi by to byla škoda, vypadá to jeko konkurenceschopné a pěkné letadlo. Ví někdo víc?
Vzhledem k tomu, že roll out už byl v březnu 2010....tak je zatím velké ticho po pěšině.V jakém je to vlastně stavu?Soukromě si tedy myslím, že jde o projekt, který byl mrtvý už v roce 2009, ale rád se nechám vyvést z omylu....
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tak ona to vyrábí uplně jiná firma než L-410, tak proč by nemohla mít vlastní pojmenování, že..