Typ letadla: | TU104A |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Preserved |
Registrace: | OK-NDF |
Autor: | Mirek Kubíček |
Datum pořízení: | 05/2013 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 4167× |
Air Park - Zruč u Plzně
snaha se cení i když ..ufiknout tomu křídla..no..
vzkaz pro pana Tarantíka:
ty doplňující cedule jsou sice vtipný ale aspoň u nich by to chtělo trochu profesioálnosti... počítač s tiskárnou snad má už dneska každý
At si kdokoli rika co chce, pan Tarantik je kseftar a patlal prvni tridy. Stupidni reci typu "zkuste si to sami" nejsou na miste, protoze pan Tarantik se tim zivi a neni to jen vikendove hobby. Jako letecky mechanik u CSA a clovek, ktery se dostal k restaurovani 104ky a rozebirani il-14ky na kbelskem letisti si troufam rict ze to co se deje ve Zruci je prasarna.
Pěkná Mazda rx-7...autorovo osobní? má to ješte puvodní wankel? Podle veteránskejch značek soudím že ano.
Pro Tondu B.
..čeština není můj koníček..
Trochu patlalové s Panem synem jsou, ale člověk musí přihmouřit oči když to tvoří pouze silou čtyř rukou. Já mu fandím, mě i mým děckám se tam líbilo. V kterým jiným airparku v ČR si můžete vlést do motoru B747, nebo do Migu 21, nebo do čmeláka, či vrtulníku. Berte to s rezervou a při vzpomínce na to kde třeba zrovna ta 104 byla, si myslím že dělá dobrou věc. ČSA by mu mohlo třebas jednoho toho Bulíka věnovat...
...300,- za vstup je trochu moc:)
Jaroslav: není to HDR
Nikomu není bráněno aby to začal dělat taky, líp a podle rad zdejších kritiků, kteří jistě rádi a nezištně přiloží ruku k dílu už jen proto, aby to Tarantíkovi nandali. Pak budou jejich názory relevantně podloženy. Do té doby je to kibicování u hokeje.
Daník:Nikdo nemluvil o dostání do vzduchu........a proti tomuto se musím tedy opravdu ohradit: "nechápu co tady kdo má proti rozřezání kvůli přepravě."
Výsledek je stejný jako když rozříznete krabici na boty a zase jí slepíte:-/
Panu Tarantíkovi fandím, protože se mu podařilo zachránit letadla, která by jinak dneska existovala už jen na fotkách. U všech bylo jasné, že se už nikdy nedostanou zpátky do vzduchu, takže nechápu co tady kdo má proti rozřezání kvůli přepravě.
Olomouckého túčka mi bylo líto pokaždé, když jsem ho viděl, takže každý pokus o jeho záchranu vítám. Prvotní nápad udělat nátěr z jedné strany z jeho dob u Aeroflotu a z druhé od ČSA byl také zajímavý, jen trochu pokulhává provedení. Nechápu, proč je sovětská imatrikulace na straně s nátěrem ČSA a proč je nátěr modrý, když u původní NDF byl červený?
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Na svých stránkách Tarantíkovi píší "Všichni kulturní hosté jsou srdečně zváni!". Naše včerejší (20.9.23014) hořká zkušenost je, že to není to pravda. Přijeli jsme na návštěvy airparku v rámci setkání historických autobusů (tedy techničtí fandové), jeden by až řekl, že cílová skupina pro technická muzea. Nicméně podivný stařík (zřejmě pan Tarantík starší - neuznal za vhodné se představit) nám u vstupu oznámil, jak ho štve, že návštěvníci nečtou cedulky, položil nám zkušební otázku jak dlouho park provozují a když jsme nevěděli, tak nás odmítl vpustit.
Nemohu tedy návštěvu airparku doporučit - je klidně možné, že jen ztratíte několik hodin času a litrů nafty.