Detail fotografie

A320-111


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 07/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1117×

Popis:

Výrobní číslo 002. Vyroben v roce 1987 jako A320-111. U Air France od roku 1991. Podle některých pramenů krátce před dodáním Air France prodělal přestavbu na verzi -211, ovšem zůstal bez wingletů. Vyřazen byl v roce 2009 a v témže roce byl i sešrotován.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Milan Cibulka (...145.209...)
25.01.2013 23:46

Milhaus
Ale já na tý -211 netrvám a v popisku je -111 :-)

milhaus (...178.222...)
25.01.2013 23:14

M.C.: volal jsem starýmu Airbusovi a nic o tom neví:-)

Milan Cibulka (...145.209...)
25.01.2013 22:41

Milhaus
Podle různých internetových pramenů.Proto jsem to tak napsal a né že to je -211.
O JP bych se moc neopíral.

milhaus (...178.222...)
25.01.2013 22:38

Ohledně té životnosti: je třeba si uvědomit, že je to druhý prototyp, kde byla spousta věcí určitě předělávaných, takže nějaké prodlužování životnosti by bylo komplikovanější než u sériových mašin a navíc bez wingletů to letadlo asi bylo cennější jako zdroj ND. Teď se šrotují mnohem mladší letadla viz B736 Malévu a OS.

milhaus (...178.222...)
25.01.2013 22:33

2 autor: Podle jakých pramenů? Mě se to moc nezdá, kromě jinýho by to znamenalo dodělat tam center tank, což mi přijde dost nereálný, navíc ve všech JP má psanou MTOW 68 tun, což znamená bez center tanku.

Juris (...99.134...)
25.01.2013 21:38

No jo,jako vždy perfektní informace.Taky se mi zdá,že ta doba provozu zase není tak strašná,že by musel jít do šrotu:-(

beedat - nepřihlášený host (...102.76...)
25.01.2013 15:25

To bude už na hranici životnosti, drak letadla musí mít těch vzletů a přistání už pořádné množství

Martin - nepřihlášený host (...86.106...)
25.01.2013 13:29

Proč ho sešrotovali??Není 22 let na takové letadlo málo??

Celkem 8 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace