Typ letadla: | B747-209B/SF |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Kalitta Air (CKS/K4) |
Registrace: | N715CK |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 19.11.2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5373× |
19.11. 08:19 Odklon letu z Bahrajnu do Lipska kvůli mlze na cílovém letišti
Na RWY 24 je ILS CAT IIIb
jirkad: Ne.
nebyl to divert kvůli nedostatku paliva?
ten je krasne natazenej!:-) pekna momentka
Za nulové viditelnosti (0m) přistát neumí, to je CATIIIc, má to málokteré letiště a proto se to moc necpe ani do letadel. CAT IIIb to nemá určitě a jestli má CATIIIa, tak platí minimální RVR200m. Jak už tu někdo napsal, tak nemusela klapnout jedna z podmínek, nebo stačí, aby se rozbil měřič RVR na cílovém letišti, nebo bylo v provozu ILS z obou stran dráhy a je to mrtvý... Možností je mnoho.
V tomto případě bych to spíše přičítal tomu, že podmínky jsou tak na rozhraní CAT II a III a docela pochybuji že tohle letadlo je na CAT III vybaveno a možná bych i pochyboval o CAT II
2 Bugr: já zase mám informace, že by Boeing na autopilota přistál, ale neumí ten autopilot plácat ocasem, proto Boeingy přistávájí ve většině případů na vizuál, i když by to teoreticky zvládly...Prostě Tě to navede a pak ale touch down je na tobě, alepoň tak mi to bylo řečeno. Airbus by to dal, protože je technologicky vyspělejší než Boeing. Sorry, zase jsem moc :D
celou dobu stalu prstu C chengenska skovany jen ocasek mu koukal 1*****
Johan: to je vidět :-))
Na přistání za nulové viditelnosti musí být splněny, dle mého laického pohledu, minimálně tři podmínky, přístroji vybavené letiště, to samé musí platit pro letadlo a nakonec na toto musí být vycvičena posádka. No a něco z toho tady asi neklaplo.
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tohle mám teď na kalendáři Letiště Leoše Janáčka :)