Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Praha - Kbely (LKKB) |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Milan Halíř |
Datum pořízení: | 05/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2471× |
Mikulin AM42 - kapalinou chlazený dvanáctiválec z IL-10 se dvěma řadami válců do V. Motor, přeplňovaný odstředivým kompresorem, dával při 2 500 otáčkách klikového hřídele úctyhodný startovní výkon 2 000 koní. Motor měl obsah válců 46,66 litrů a hmotnost 1 012 kg.
toto chcem mat doma :D
Nevím,jestli je výkon na ten obsah a dobu zrovna úctyhodný.Dívám se,co tam má Mikulin pístních kroužků,asi aby nějak utěsnily šišatý válce.
Za Mikulinem celkem raritní dvoumístný,cvičný mezek poválečné čs.výroby-Avia CS-199.
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
no, zatim jsem se nikde nedocetl o Jurisovem motoru, ktery by nemel pistni krouzky, nebo disponoval nejakou jinou novinkou, treba obsah 1300 a vykon 3000 koni. Mozna jsem jenom spatne hledal. Pokud mi je znamo, slo o valecnou vyrobu. motory nebyly staveny na stovky hodin, mozna tak desitky. Brousilo a soustruzilo se na vsem moznem. I v dnesni dobe se povazuje pomer hmotnost:vykon 1:1 za dobry. Tady je 0,5:1. Tak nevim kde je problem, ale v tomhle motoru asi ne.