Typ letadla: | ATR42-500 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-KFM |
Autor: | Cibulka Tomáš |
Datum pořízení: | 07.04.2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5346× |
07.04.2012 Při příležitosti oslav 75. výročí letiště Praha-Ruzyně.
obsazený ano, ale ne za vyšší cenu. Proto se rušilo třeba Oslo, kde konkurence ze strany Norwegian stlačila cenu na 3-4tis.za zpáteční.
Nevím no ale přijde mi že linky co se ruší lítají poměrně hodně obsazený téměř každý den.
že na zrušené linky ČSA se najde nahrada v podobe jineho dopravce, nemusí nutně znamenat, že šlo o výdělečné linky. Typickým příkladem je např. linka do Helsinek, kterou Finnair využívá pro lety z Prahy do Číny, Japonska, Kanady, Thajska atd. ČSA ovšem prodá návazných letů z Helsinek přes Prahu někam dál naprosté minimum. Velmi podobné to bylo i s Londýnem, kde BA nabízejí spojení přes Londýn prakticky kamkoliv na světě. ČSA se velmi správně obrací na východ, kde není tak velká konkurence, jinak by dopadnul jako Malev, který do poslední chvíle držel všechny "velké" trasy.
No celkem dobrý vtip s těmi poplatky od ČSA.
Venda: Letadla se přeci vyrábějí i kupují do luftu...
A co se týče letiště Ruzyně, já bych ho zase tak nelitoval. Kdo jiný než ČSA by jim platilo ve velkém tak drahé letištní poplatky.
Je to takové české perpetuum mobile, které jako všechny předešlé přeci jen potřebuje dodávat energii, konkrétně v podobě práce daňových poplatníků.
No a co, zase máme kde fotit, ne?
pokud si chete za pár šupů koupit polostátní firmu tak pro to musíte taky něco udělat...v ČSA se prostě jede podle osvědčeného scénáře...
marek :
V dnešní době není problém koupit cokoliv, ale musíš mít na to práci. Rozhodně se to nedá kupovat jen tak do luftu a poté se teprve rozhodovat co s tím.
mít možnost si prohlédnout už dost okoukané a neměnné A320, B737 a další, v ČSA by se měli vzpamatovat a koupit aspon 1 widebody na obnoveni dalkovek, prosim.
Ano, CSA je "spatne nastavene" vuci nasim cestujicim... Ale proste kdyz to nejde, tak to nejde a je zbytecne ty linky provozovat a lepsi to zrusit a zestihlit na core business prepravy Rusu do Evropy a podnikat v mensim, lec efektiivneji.
Celkem 25 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
"Prusvih" rusenych linek je, ze CSA na nich nabidkou neoslovily point to point cestujici... Treba BA nabizi spojeni pores Londyn kamkoliv na svete, ale take velmi zajimavy produkt jen pro cesty mezi Londynem a Prahou (a ze zrovna mezi temito dvema mesty ma sakra konkurenci). Norwegian zase profituje ze skladby cestujicich, norum
(kteri tvori cestovatelskou vetsinu) je blizsi a znamejsi a cechum muze nabidnout lepsi ceny pri srovnatelne kvalite...