Typ letadla: | AN26B |
Letiště: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Společnost: | Raf Avia (MTL) |
Registrace: | YL-RAA |
Autor: | Metaxa |
Datum pořízení: | 08/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2649× |
Spouštění motoru č.2 s viditelným vyšlehnutím plamenu
Díky tomuto řešení je An26 plně samostatná.RU-19 A300 není jen pomocnou pohonnou jednotkou ( při vzletu dává na plném režimu tuším cca 10% tahu navíc ! ),ale také vyrábí el.proud potřebný ke spuštění motorů.Není tedy potřeba GPU,navíc mohou díky tomuto bez GPU fungovat vybavení letounu ( jeřáb,dopravník-přes nouzovou hydr.stanici...... )
Stejně je to zvláštní řešení s tím pomocným Tumanským. Není to konstrukčně i provozně problematičtější než letadlo s výkonnějšími motory? Existuje takové řešení u jiných strojů?
rejpal: máš pravdu, obvykle to tak je....v tomto případě, ale skutečně, a nevím proč, posádka spouštěla skoro současně i dvojku...expozice snímku je cca 4s a jen zaklapla uzávěrka, začala se roztáčet vrtule
Vyšlehnutí plamene tam je, ale nemá nic společného se spouštěním motoru číslo 2. Jde o spuštění RU-19.
Celkem 5 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Popravde, pri spotrebe paliva 800kg na hodinu a viac, nie je takmer vobec tento pomocny motor pouzivany na pozemne operacie. Pouziva sa hlavne pri spustani hlavnych motorov a pri vzlete a stupani ak si to aktualna vzletova hmotnost a atmosfericke podmienky vyzaduju. Pri spustani hlavnych motorov bez pomoci tohto tretieho su nutne dva "fúzy" z pozemného zdroja. Ekonomickejsie aj hlukovo prijatelnejsie je pouzivat na zemi radsej GPU.