Typ letadla: | A380-841 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Lufthansa (DLH/LH) |
Registrace: | D-AIMF |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 02.10.2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 8663× |
02.10.
Miros: Investuj do joysticku (stačí nejlevnější - hlavně aby měl kolečko nebo posuvník na plyn). Je to úplně jiný požitek!
Miros, Na Airbuse sa dá Autopilot pripojiť až niekoľko sekúnd po vzlete...
2 brouk pytlik: :D :D
2 Brouk Pytlik: Tak to musi byt velmi zaujimave vidiet ako je kapitan prekrizeny cez pol kokpitu :D
Miros.No nepraktikuje se to, AP se zapíná po vzletu.
Draken: v případě praváků je u Airbusů naprosto běžné, že kapitán drží pravou rukou sidestick na levé straně, zatímco levou rukou drží plyny na pravé straně. Horší je to s nohama, to má levou na levém pedálu a pravou na pravém pedálu, což většinou zvládají leváci, ale u praváků to občas působí potíže. Jediné stroje, které to měly promyšlené, byly Tu-104, 124 a 134, tam kapitán ruce křížit nemusel, zase ale trpěli druzí piloti.
Já klapky ovládám F5 až F7 :))
Zeptám se v této souvislosti ještě odborníků: Když na Flight simulatoru chci s dopravákem vzlétnout, tak mi to jde i tak, že na RWY zapnu autopilota s nastavenou rychlostí, výškou a rychlostí stoupání, letadlo mi samo vystoupá aniž bych přitahoval knipl (resp. šipky, že? :D )
Funguje tak dopravák i v reálu, že se zapne AP a letadlo se odlepí samo? Díky za trpělivost s mou laickou otázkou
To: Miros
A na klapky má V... ;)
Chtěl bych se dotázat na koncepci řízení Airbusu. Pořád mi nejde do hlavy pohodlí Cpt., F/O má svůj "Joy" na pravou ruku, kdežto Cpt. na levou... Pilotuje tedy kapitán(pravák) levačkou či "přes ruku" pravačkou ?
Neprojevuje se tento způsob nepřesností (=> redukce počítačem) ?
Pardon za dosti blbý dotaz, který pololaikovi přišel na mysl.
Podvozek zasouvá písmenem G? :)
Celkem 25 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Místo beranů klávesnice a myš... kam jsme se to dopracovali ? :D