Typ letadla: | L39C |
Letiště: | Toronto Island Airport (YTZ/CYTZ) |
Společnost: | Private |
Registrace: | N136EM |
Autor: | PeterV |
Datum pořízení: | 09/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2784× |
Heavy Metal Jet Team. Formace velice exotických (pro místní diváky) letadel, které byly jednou ze dvou největších atrakcí Canadian Int'l Air Show (CIAS) 2011.
:) Aha stejné motory, ale za úvahu by to pro air policing stálo...jenomže mám takový pocit, že MOČR definuje, že mu nestačí letadlo co letí alespoň tak rychle jako Boeingy a Airbusy, ale že je potřebuje i z dohnat, což by s těmito Migy trošku trvalo...
. . . rozdíl jako Mig-17 vs. MiG-15, přesně a doslova jak to bylo řečeno ;-)
Ten rozdíl jsem nějak nechytil...to jako Mig 15,17 vs. L39(159)?
Rozdíl v rychlosti mezi tímto MiG-17 a MiG-15 byl skutečně markantní. Možná že by MOČR mělo zauvažovat o MiG-17 jako o náhradě za dosluhující Grippeny - vždyť nakonec co víc je k zapotřebí na obranu malé české kotliny? ;-)
Tento tým bych chtěl vidět v akci!!!
Prostě špica...
Ty jo, oni vyměnili T-33 za sedmnáctku. Super
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To PeterV: Mig 15 a 17 měly stejné motory Klimov VK1A a přibližně stejnou max. rychlost (okolo 1080km/h). Až verze F měla motor s přídavným spalováním (stále Klimov VK1, ale F) a ta dosahovala 1150km/h se zapnutým přídavným spalováním.