Typ letadla: | MIL17 |
Letiště: | Nad Prahou (LKAA) |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 0832 |
Autor: | Václav Porkát - wap / LKPR Spotters |
Datum pořízení: | 04.05.2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3892× |
04.05. Neobvyklé přistání tohoto typu vrtulníku na střešním heliportu ÚVN Střešovice. Běžně zde sedají pouze záchranářské EC-135 či vojenský Sokol.
Stan: traumaplan...
Radar: Tých rozdielov je viac: Mi-17 má silnejšie motory a trošku inak tvarovaný trup než Mi-8 (na bokorysoch to dobre vidno),samozrejme vrtuľka je na inej strane,dalej Mi-17 na rozdiel od Mi-8 má nahadzovací agregát AI-9 nad zadnou časťou trupu..Mi-8 ho nemá,nahadzuje elektricky. Čo sa týka "krytu proti bordelu" teda PZU (pelozaštitnoje ustrojstvo),niektoré Mi-17 ho nemajú,respektíve ju na zimu demontujú ..kôli námraze ktorá na nich môže vznikať.
A dovod?
Transplantacny tim?
Petr Popelář: Díky, zase jsem o něco chytřejší. Už jsem se divil tomu tanku V-8 z Pragy, ale nakonec jsem tu podivnost našel:
www.military.cz/russia/air/helicopters/Mi-8/Mi-8-17.htm
Jsou tam popsány i rozdíly mezi 8 a 17. Vizuálně je rozdíl v tom, že 17 má zadní vrtuli nalevo a kryty proti bordelu před motory
Saker:Mýlíte se, jednomotorový byl pouze prototyp V-8.
podla vseobecnych pravidiel o lietani moze na stresnych heliportoch pistavat len vrtulnik s 2 motormi. MIL-17 je myslim 2 motorova verzia typu MIL-8 ak sa nemylim
Co jsou ty tři pruhy, invazní:)
A zrovna jsem včera přemýšlel, jestli se tohle s tímto typem může :) tak teď už to vím!
jojo.. taky jsem si rikal, co se deje..
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Kurňa Dušane...ses zas netrefil na zem, co..:-D :-D