Typ letadla: | B737-55S |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-CGJ |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 14.11.2010 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 3720× |
14.11. Poslední odlet v barvách ČSA. Letadlo letí na provedení změny nátěru do Manchesteru - po B737 verze -400 nastává pomalu vyřazováni z flotily B737-500...
Když to tak sleduji, koukám, že ČSA jdou za ČSAD a ČSM. Holt nám zbude jen ČSD, aby bylo kam cpát daně. -:)
S XGA až XGE má pravdu.
dědek: kde jsi vzal toho půl roku??? to je nějaký divný, přece nevyřadí během půl roku 9 letadel, kor před létem. Je pravda, že u ČSA je možný asi všechno, ale půl roku je moc krátká doba!
Ondra: A319/A320 a snad A321 (+ samo ATRy).
to dědek: do půl roku? S čím budou potom lítat ?
bejkárny maj být vyřazeny do půl roku...záleží ne tom,jak to ještě dopadne s CGHelenou,CGKalem a DGLudvíkem...XGA-E se vracej a majitel je nejspíš nechá sešrotovat,páč revize typu D-check se jim nevyplatí..teda tak je to zamyšleno..
Mam z tohto kroku nejake zmiesane pocity, vacsinou negativne. Odchadzaju lietadla, ktore mam velmi rad, lebo som B pozitiv. Na europskych letiskach zacina dominovat A.
Uz ani CSA nie je co byvala.
Davi410T: Ano i ne, o dvou NG se mluví, ale ne v souvislosti s ČSA, ale charterové dcery Holidays. Je ale kolem toho nějaká zlá krev, ačkoliv pokud chtějí v charterech uspět a lítat v klidu Kanáry, nic jiného než 737-800 jim stejně nezbývá
nejbližší dva roky teď mají příjít po čtyřech 319, takže ve výsledku jich bude 8 320 a 16 319 - to už není tak zlé
Celkem 29 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Nevim co je na tom pravdy, ale na jednom sezení s vedením se hovořilo o tom, že bulíci nebudou splňovat nové evropské hlukové limity a mluvilo se o roku 2012, jen nevim, jestli od 1.1. nebo do 31.12. toho roku, což znamená, že Bulíci mají maximálně 1-2 roky. Takže i Holidays budou muset opravdu rychle najít náhradu, pořád se mluví o B738, tak jsem zvědav.
Dan: A321 asi nee, ty se budou na jaře vracet, poslední dobou už více stojí než létají (podobně jako před rokem A310) a spolu s nimi by měly být vráceny i dvě první A320 GEA a GEB.
Takže budoucí letadlový park je 6x A320 a 16x A319 + ATR. A to se proslýchá, že se povedlo zredukovat objednávku osmi A319 s dodáním 2011-2012. Takže nakonec možná bude těch airbusů, ještě míň...
Škoda XGA - XGE. Bylo by hezké, když už by skončila ve šrotu, kdyby se jedno éro nějak dostalo do Kbel, ale to je jen přání z říše snů...
Dědek: a ještě je tu EGO ;)
Jinak neví někdo kdo by měl o pětistovky zájem? nebo ještě zákazník není a éra budou postávat na Ruzyni?