Typ letadla: | Sentry AEW1 |
Letiště: | Manchester (MAN/EGCC) |
Společnost: | Royal Air Force (RRR/RR) |
Registrace: | ZH102 |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 11/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2674× |
milhaus:Jo, je to to co máme vlevo a vpravo no a k těm markerum.....Sestupová rovina je standardně nastavena na 3° od horizontální roviny (měřeno vertikálně v ose dráhy), takže nad MM je výška přibližně 200ft a nad OM asi 1400ft nad výškou dráhy. Uvedené hodnoty výšek v těchto nebo i dalších bodech při sestupu jsou uvedeny na každé mapě IAP a je třeba je - nezávisle na indikaci přístroje NAV1 nebo HSI - manuálně zkontrolovat při průletu - nejméně nad markery (např. z důvodů možného zachycení falešné sestupové roviny).Tedy jedná se o kontrolu výšky nad tím kterým markerem při jeho přeletu při sestupu.
milhaus: tzv. "Blue outer marker", "Amber middle marker" a "White inner marker", využívají se hlavně u ILS , jsou to jakési "úrovně" přiblížení, udávájí ti pozici vzhledem k určivtému bodu ("vysílači") např. runwaye
Petrp: pěknej, nevíš na co tam maj ten semafor pod kompasem?
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Petře, já si toho nevšimnul, mluvil jsem o klasických markerech (bílá, žlutá, modrá),tedy o těch u kapitána a C/O, vdle EADI a EHSI displayů :)