Typ letadla: | MIG29 |
Letiště: | Praha - Kbely (LKKB) |
Společnost: | Czechoslovak Air Force |
Registrace: | 4012 |
Autor: | Martin Dundr |
Datum pořízení: | 09/1991 |
Počet hodnocení: | 4× |
Počet zobrazení: | 5282× |
zhrado:Poruchovej?! To si piš a jako svině.Když jsme je v Žatci předávali klukům na Sliač,tak všech 10kusů šlo ve 100% stavu a to jenom z toho důvodu že jsme museli ty co nám zústali kanibalizovat takže nám zůstali 2 bojeschopný kusy a celkem 5 letuschopnejch.a vzhledem k nedostatku náhradních dílů jsme se z toho už nikyd nedostali.Když sipro ně byli v ČB Poláci ,tak jejich An-26tka se točila sem a tam jak nám vozila zpátky dílyz mašin,které už přeletěly aby jsme mohli uschopnit další.
A když vemu dobu nedávno minulou tak ani na Slovensku to nebylo nijak moc růžové.Pouze 2 bojeschopné stroje v OH a zbytek na špalkách.
Práce na nich byla na svou dobu super.byli jsme děsně pišný na to,že na nich můžem dělat,Výměnu jsme tenkrát děsně ořvali,ale z odstupem času se dá říci,že to bylo super řešení s tou výměnou za Sokoli.
Jinak z dnešního pohledu,je Mig-29 ve verzi izdeje 9-12A už beznadějně zastaralý.
S pozdravem Petr
Poruchovej?? Asi tazko.. Urcite ovela menej ako sucastne masiny...
Dost papal?? Asi tazko.. Na svoje vykony mal celkom slusnu spotrebu.. Samozrejme na danu dobu a urcenie vtedajsie...
A dost papal fotka 1!
Ruskej a pěkně poruchovej...
Vladimír :..protože byl ruskej :-))....
Proč vlastně Mig-29 nezůstal ve výzbroji?
Tak hezký letadlo s tak hezkym nátěrem nic nenahradí.Mig-29 byl prostě super!!
Krása,takový fotky tady přesně chybí!! Jen tak dál :-)
Jo to byla doba!!! letecké show ve Kbelích byly úžasné
Přijde mi to jako věčnost "rok 1991" !!!
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Suhlasim ze vo verzii 9-12A je to zastarala masinka. Ale zaujimave je to ze aj ked je to sunka, v letovych vlastnostiach je to spicka stale.
Druha vec je ta, ze masiny co prisli k nam tak to boli prve serie, to znamena veeeela detskych much ake ma kazdy model ktory nieje dlho v sluzbe.
Dalsia vec je ta ze rusi uz vtedy mali na haku dodavku nahradnych dielov. Takze to nieje ani tak chyba masiny samotnej.
Mali sme aj my casi kedy bola letuschopnost biedna, to je pravda.
Nic nieje idealne ani dokonale. A 29 ani z daleka nie. ale je to kraasna masina. A kazdy kto mal tu cest na nej lietat povie ze je to spickovy stroj co sa tyka lietania, dynamiky, a hlavne plni to co pilot chce. Nema skoro ziadnu elektriku v riadeni ktora by obmedzila pilota. Proste stara dobra hydraulika + sila motorov + dobra aerodynamika. Nenadarmo mali amici zakaz pustat sa s nou do pripadnych blizkych bojov.. V rukach dobre ho pilota bola neprekonatelna. A nikdy nezabudnem na letecke dni a na akrobacky napr. Kvocura, Vaska, Huleka... Proste je to srdcovka