Detail fotografie

B737-436


Autor: Martin Tatek
Datum pořízení: 09/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5093×

Popis:

CIAF 2010




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



lik - nepřihlášený host (...220.245...)
23.12.2010 18:24

Nojo, ale ono je to u všech hornoplošníků ( IL76,BAE146...) stejné.
Takže tím to nebude.

m.. - nepřihlášený host (...71.182...)
23.12.2010 18:08

Mozna se pletu, ale myslim, ze na to uz nekdo odpovidal. Odpovedi myslim bylo, ze je to z duvodu toho, ze by se diky velikosti cely motor pod kridlo nevesel.

lik - nepřihlášený host (...220.245...)
23.12.2010 16:47

Už jsem to tu zkoušel, ale bez valného výsledku.
Neví někdo proč jsou motory na gondolách u většiny tryskáčů tahle předsunuty?
a) těžiště?
b) přístyp k motoru?
c) troutící moment na křídlo?
d) eliminace koutů a tím zvětšení odporu?
e) větší přetlak pod křídle a tím pádem vztlak křídla?
f) jiný aerodinamický důvod?

TVS6909 - nepřihlášený host (...180.129...)
23.12.2010 14:02

ale je to nádherná dáma <3

zukin - nepřihlášený host (...48.213...)
09.10.2010 22:16

No jo, 19 let, to už má něco za sebou.

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace