Detail fotografie

B737-94X/ER


Autor: Míla Daniel
Datum pořízení: 07/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3046×

Popis:

06.07.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



MH - nepřihlášený host (...178.224...)
18.09.2010 19:38

to Lukasek: jen doplním, že 737-800 (a klasická 900) je certifikována pro max. 189 sedadel

Nouvelair - nepřihlášený host (...134.129...)
26.07.2010 21:11

to Lukasek: děkuji za info lepsi uz snad ani nemohlo bejt:)

Lukasek - nepřihlášený host (...201.53...)
26.07.2010 21:07

Nouvelair: Ten východ tam opravdu nemusí být, pokud tomu tak je, tak se jedná o klasickou 737-900 bez ER a ta má maximální kapacitu schodnou s 737-800 (tuším že to je 186 osob) ;)

Jako příklad: www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=137990

jinak B737-900 se moc neujala právě kvůli stejné kapacitě s -800. Bylo vyrobeno pouze 52 ks (2001 - 2005) sloužících u:

KLM - 5 ks, Korean - 16 ks, Jet Airways - 2 ks, Continental - 12 ks, Alaska - 12 ks, Shenzhen Airlines - 5 ks

Následně se Boeing rozhodl pro vývoj ER, která má díky další dvěma nouzovým východům vyšší maximální kapacitu, čímž se konečně stala řada přímým konkuretem A321. Pro zajímavost na této řadě byla použita plochá zadní tlaková přepážka (namísto kulaté). Tím se zvětšila užitná plocha mezi zadními dveřmi a přepážkou (možnost instalace hlubší galey, nebo toalet). ;)

-900ER se dodává od roku 2007 a je o ni o poznání větší zájem než byl o klasickou -900 ;)

Nouvelair - nepřihlášený host (...134.129...)
26.07.2010 13:45

krasna fotka i letadlo skoda ze ta ER ma dva vychody za nouzakama na kridlech zajimalo by me kdyby konfigurace sedadel byla napr. jako u 737-800 zda by potom ten vychod tam nemusel bejt

Celkem 4 záznamy

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace