Typ letadla: | B747-481(BDSF) |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Yangtze River Express (YZR/Y8) |
Registrace: | B-2432 |
Autor: | Vítězslav Vítek |
Datum pořízení: | 04/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7079× |
Detail hlavního pravého podvozku
Ludowo:
1) Ano pneumatiky jsou bezdušové a plní se dusíkem
2) Jak je tomu u 747čky nevím, ale záleží na hmotnosti letounu
3) Jak tomu bylo v minulosti netuším, ale je možné že byli gumy s dušema.
4) Buď jsou špatně nahuštěné, mohou se roztrhnout (po několika tisících cyklech) o nějaký ostrý předmět na RWY, nebo může bžt vadná série..
Mohu mít ryze laický dotaz?
1) Pneumatiky jsou bezdušové ?
2) Na jaký tlak se hustí ?
3) jak byly pneu řešeny v minulosti , používaly se klasické pneu s dušema ?
4) jsou časté defekty?
Děkuji za obohacení mého laického vědění
karel:že sis dal špeka,co?:D
karel: To bylo myšleno vážně? :-D
Co toho ty letadla musi vsechno ssebou vlacit... Neslo by se toho zbavit a misto toho pristavat na nejaky bezici pas na letistich? Anebo nejaky letistni podvozek s kolebkou pro trup?
Hlavni je: 2 kridlove a 2 trupove (a pak je 1 pridak)
Tak ten špalek co je u kola to bude libovka bho vyndavat...Už na 737 když nám na něj najede je to zábava
Hlavní je ten, co není body.
No to je otázka.
Který podvozek je u B-747 ten hlavní? :-D
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
784 & zukin: kdyz dostanes nahravku kopni tu MICUDU dal, ne toho nahravajiciho.