Typ letadla: | B787-8 |
Letiště: | Everett - Paine Field (PAE/KPAE) |
Společnost: | Boeing (BOE) |
Registrace: | N787BA |
Autor: | MaltbyWalt |
Datum pořízení: | 12/2009 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 12475× |
The first 787 was shooting a few ILS landings at KPAE as part of its initial flight testing.
Já jsem zatím od více zdrojů slyšel, že to je protivývrtkový padák, takže tomu věřím... Ono další sondy (pitot-statické) jsou umístěny v místě prvního okna na levé straně trupu (místo natřeno červenou barvou). Anténa je také nesmysl, to by nebyla umístěna na ohebném laně, které při stání letadla visí směrem dolů.
řekl bych,že je to sonda na měření statického tlaku,v prostředí,které je nejméně ovlivněno pohybem letadla ve vzduchu.
M_V: jo tak nad tim uz premyslim taky nejakou dobu, budu rad kdyz to nekdo zodpovi, me jen jeste napadla, zdali to neni nejaka antena, preci jen pri prvnich a testovacich letech se z letadla odesila dost udaju, tak jestli to neni nejaky druh anteny..???..
pohled do kabiny
cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/9/3/1629391.jpg
koukám 2x HUD display...
U fotky prvního letu B748 se tu diskutoval smysl toho kuželu, který stroje vlečou při prvním letu na vrcholu SOP. Teorie protivývrtkového padáčku byla zpochybňována, jako další možnost bylo zmíněno nezávislé měření rychlosti. Ovšem k tomuto účelu se mi to zdá nevhodně umístěné (pokud by se měla měřit rychlost z tlaku vzduchu). Neví někdo přeci jen víc?
A350 bude v roce 2012 a v roce 2013 bude první dodání
moc pekne nevite nekdo kdyz zacnou vytvaret A350?(airbus industries)
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
to HM, :D protivývrtkový padák :D by v případě vývrtky na konci kýlu toho hodně udržel :o) Já sem už několkrát slyšel o odvíjení hadice se sondou ze zadní části trupu,pro měření okolního tlaku u prototypovích mašin