Typ letadla: | W-3A Sokol |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 0719 |
Autor: | Jakub Taussik |
Datum pořízení: | 12/2009 |
Počet hodnocení: | 6× |
Počet zobrazení: | 3850× |
Heliport FN Lochotín
To petr a mike: nemyslim si ze se jedna o hloupost voda a vzduch maji podobne mechanicke vlastnosti zejmena dynamiku proudeni a jestli tim mike nemyslel pruvodni znaky jevu jez v pripade lodnich sroubu nazyvame kavitaci. Pri niz dochazi ke vzniku bublin vakua na anabeznych a odtokovych hranach listu lodniho sroubu a tim k prudkemu poklesu prenosu vykonu a vznuku neprijemnych pruvodnich jevu jako jsou vibrce hluk a predevsim opotrebeni. Takze ty cary kkolem rotoru neni nic jineho nez prave pruvodni efekt tehoz jevu ktery se prave zacina projevovat.
to Mike. Ač se tomu říká vrtulník, je to co se otáčí nahoře rotor. Nevěřím, že by mohl mít jeden člověk tolik vážnejch úrazů, aby strávil v Sokolu takovou dobu.
Vyvedená parádička! Dík. Jarda Nosek
Nevim jak pilot ze Sokolu, ale ty plácáš nesmysly.
to Petr : co bych plácal ... ti říkam jak to je a nezkoušej mě přesvědčit o něčem jinym ... chceš mi říct že pilot co má na Sokolu nalítáno přes 2000 hodin že by kecal nesmysly ? ;-)
překrásná fotečka :)
moc pekny
Co to plácaš mike ?
ááá už se mu dělal prstenec okolo vrtule a to je špatnýý , vrtule měla moc velký otáčky - to je nebezpečí u vrtulníků ...
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
a co dyž je to jenom kondenzace vlhkosti na křídlech rotoru vlivem rozdílnýho tlaku vzduchu...na moc fotkách létadel vidíme tentýž jev...a že by se u nich jednalo o kavitaci?