Typ letadla: | A320-212 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | My Way Airlines (MYW/8I) |
Registrace: | EI-DJH |
Autor: | George John |
Datum pořízení: | 05/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3842× |
Těsně před odstavením mostu a následném vytlačení...
Jeste jedna malickost k diskusi. Kdyz pristavate a zacnete vytahovat podvozek, meni se vam i teziste (je potreba letadlo vyrovnat) ... S tady tim napadem, to je vypada na krasnou vyvrtku :-D Tak nezapomente to uvest do checklistu, at piloti nejsou prekvapeni ... BTW: slyseli jste historku, jak chteli montovat u L410 vetsi zavazadlovy prostor (ve predu do cumaku) ... Co nastaly za problemy? ...
(Smazáno redakcí), ale normálně je tam ovládání headsetu, aby se domlouval s posádkou.
chtel bych se jen zeptat co to ma v ruce za ovladani.
Tak jako jedinou moznost vidim, otevreni vice mist pro brigadniky studentiky. Aby sli na pozici PUSH BACK, jelikoz z konstrukcniho hlediska, je absolutni blbost, to co tady resite. BTW: Proc vlastne aerolinky, neposilaji svoji vlastni polni kuchyni?(cathering) Proc si do maleho SAABA A340 nenacpou Avii s nahradnim zdrojem, takzvanym APU APU? Aby nemuseli vyuzivat sluzeb letiste? Kdyz si muzeme vlastne sami udelat vsechno ;) A SPECIALNE pro PETERA: Predstav si, ze vlastnis Aerolinky, mas jedno letadlo. A ted mas dve moznosti, ... zaplatit par korun za PushBack a nebo, ... nechat si zkonstruovat vlastni pohon na couvani, ktery by te stal mnoooho, mnooooho penez, ... Ale i to pomineme. AVSAK: To cele zariceni, pro samostatny pushback, bude mit nejakou vahu (ne zanedbatelnou) ... Kazdy vzlet, cestovni let, pristani bude o to drazsi o kolik je tezsi, to tve zarizeni ;) Pamatuj, slapadla jako na kolo tam nedas ;) ... Takze vysledek? ... Letadlo ma byt co nejlehci a letiste ma mit full service. Vsechno je jen BUSINESS ;)
wish: Never say never!!!
Já myslim že napadlo, ale v praxi jsou údržba a palivo(velká hmotnost) asi dražší, než si v rámci letištních služeb platit tahač.:-)
zas je dobrý být u vzniku nové myšlenky, je zajímavé, že to do teď nikoho nenapadlo...
Tlačilo se, tlačí se a tlačit se bude.Odjakživa :)
Není to Pavel van Buuren?
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To Jirkas: To ovládání, co má Ramp Control v ruce je kabel pro komunikaci s piloty.