Typ letadla: | MD11/ER |
Letiště: | Lipsko (LEJ/EDDP) |
Společnost: | World Airways (WOA/WO) |
Registrace: | N277WA |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 06/2009 |
Počet hodnocení: | 2× |
Počet zobrazení: | 7935× |
N277WA je jedna ze dvou MD-11ER u společnosti World a jedna z celkem pěti vyrobených MD-11ER vůbec. Druhá MD-11ER World létá pro společnost Sonair mezi Houstonem a Luandou a Houstonem a Malabem, kde přepravuje pracovníky USAEA-US Africa Energy Association. Tato linka se nazývá "Houstonský Express". Zbylé tři MD-11ER dnes létají jako OH-LGG Finnair (konverze na MD-11P), N572FE FedEx a ET-AML Ethiopian (obě nákladní). Pravděpodobně jsou N277WA a N278WA posledními MD-11ER na světě.
To se povedlo !
parada
jako MiCi hezký! A dík za to doplňující info, do blbý wikipedie může napsat kdokoliv cokoliv ale když to píšeš ty tak aspoň víme koho seřvat za případné hovadiny :D
Večná škoda, že originálne invenčný Douglas zanikol.
...je to krasa pane Cibulka...mam rad i to povidani u tech fotek...
Jen pro zajimavost, wikipedia:
* MD-11ER (5 built): the Extended Range version was launched by the manufacturer at the Singapore Air Show in February 1994.[2] The MD-11ER incorporates all the Performance Improvement Program (PIP) options, including a Maximum Take-Off Weight of 630,500 lb (286,000 kg) and an extra fuel tank of 3,000 US gallon (11,400 liters) in the forward cargo hold[15] to offer a range of 7,240 nm (13,410 km), an increase of 400 nm (750 km) over the standard passenger variant. MD-11ERs were delivered between 1995 and 1997 to Garuda Indonesia (3) and World Airways (2). As of February 2007, only one Finnair MD-11ER has been converted to MD-11 with the removal of the extra fuel tank.[11]
Nojo no, bleda zavist ...
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Milane pochvala .