Typ letadla: | B737-33A |
Letiště: | Bratislava (BTS/LZIB) |
Společnost: | Seagle Air (CGL/SJ) |
Registrace: | OM-HLC |
Autor: | Fezoj114 |
Datum pořízení: | 07/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 8618× |
Dobrá diskuze. Tomu říkám škola hrou. Honza Amos Komenda by měl radost. Jak správně říká petrp, je to tahátko. Tahátko je praktické, neopatrným stlačením se naplano "nevyhasí" motory ani APU. Zatáhnutí je naproti tomu uvědomělý proces.
andre007: Aj sú,aj niesú. Poviem čo poznám,na Tu-154M sú stopkohúty zvlášť,má ich palubný inžinier vedla plynových pák,zatiaľ čo na Jaku slúži ako stopkohút zatiahnutie plynovej páky až na zadný doraz. Ako aj spúšťanie APU resp. VSU je u týchto strojov mierne odlišné ako na Boeingu.
Fezoj114: Boeing není tvoje parketa, nejsou náhodou základní prvky u těchto letadel podobné u všech výrobců ?
Aha,díky za opravenie. Boeing nieje práve moja parketa :D Len som vedel že sa tým odpája prívod paliva.
...není to tlačítko, ale tahátko požáru........palivový kohůt APU se ovládá přepínačem APU na stropě vlevo vedle spouštění motorů, do polohy ON dojde k otevření paliva a dalšího.
Fezoj114: To je velmi nepřesné info. To červené "tlačítko" je Fire handle - páka ovládání hašení požáru APU.Při jejím vytažení se mimo jiné zavře palivový kohút APU :o)
Je to palivový kohút od APU :))
Dobry den, mozem se zeptat co znamena cervene tlacitko APU?
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Po vytahnuti tahatka sa zatvori palivovy kohuut (a jeste par dalsich veci se prihodi), ale hasit se zacne az po otoceni. Tzn. po vytazeni se tahatko jeste meni v tocitko:-))