Typ letadla: | B737-4K5 |
Letiště: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-VGZ |
Autor: | Metaxa |
Datum pořízení: | 02/2009 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 3529× |
Mohl bych poprosit o originál na T.o.m.19@seznam.cz
bolo to skor myslene s rezervou a dufal som ze tak to aj vezmete, a nie hned si to brat k srdcu ako keby som to myslel neviem ako vazne, myslim ze je to dost zrozumitelne napisane a hlavne s HUMOROM takze nieje dovod sa rozculovat...ale politiku sem radsej netahajme, nechajme ju pre druhych, a čo sa tyka tej "lži" tak to je nazor proti nazoru, ak som vsak ranil niekoho city na duši tak sa ospravedlnujem. Hudcovič.
2klaba: Taketo hlupe poznamky si nechaj doma pre rodicov
Gurjewitsch: nechcem týmto rozprúdiť nejakú nepríjemnú debatu... A co jste si myslel, když hrubě lžete a ještě na stránkách .cz? Už tenhle fakt stojí za pozornost i úsměv... Mimochodem, nemyslíte, že vám Češi více dali, než vzali?
a jéje, další zamindrákovanej nevzdělanec zpod Tater
Ono už když po 1. světové válce válce vznikalo Československo, tak to bylo hlavně z iniciativy Čech a Slovensko se přibralo více méně proto, aby to byl slovanský stát a ne napůl germánský, protože české pohraničí bylo plné Němců a spíš by seděl název Čeckoněmecko. Další věcí bylo, že Česko byla vyspělá průmyslová země, kdežto Slovensko bylo více či méně zaostalá zemědělská země a letectví a ČSA v podstatě vznikly u nás.....navíc po rozpadu, jak píše eon bylo Slovensko celé hrr do obnovené národní hrdosti a chtělo všechno své a Češi ať si to starý klidně nechaj...:-)...nechci tady vířit nějaké emoce, ale toť velmi stručná a zjednodušená exkurze do historie, když už sem bylo tohle téma zataženo.....a mimochodem pěkné foto:-)
To Gurjevitsch: po rozdělení Československa se říkalo, že OK = oblast Klaus, OM = oblast Mečiar. :-) Také jsme si po rozdělení koupili ze Slovenska do našeho aeroklubu větroň VSO-10. Za Svazarmu se totiž nová letecká technika přidělovala 1:1, ačkoliv na Slovensku bylo podstatně méně aeroklubů, než v Čechách. A po rozdělení byly na Slovensku přebytky techniky, na které neměl kdo létat. P.S., osobně mám raději slovenské Tatranky. Ty české z Opavie nekupuji. :-)
Přivlastnili?? Netáraj :-). Jednak to bylo součástí dohody, kterou vyjednal váš premiér, druhak slyším poprvé, že Slovensko chtělo dál tuhle vlajku, pokud si vzpomínám, bylo právě Slovensko celé hrr, aby se identifikovalo se svými vlastními státními symboly, které by dokázaly jeho vlastní právo na sebeurčení. Mimochodem; šel jsem si v sámošce minulý týden koupit Tatranky a měli jenom Horalky a Himalájky (nekecám :-)!!), ale to jen tak na okraj.
peter: no vieš, česi si po rozpade republiky privlastnili aj ine veci ako štátnu vlajku, registráciu OK..čsa..teda nič v zlom, nechcem týmto rozprúdiť nejakú nepríjemnú debatu, ja len tak :))
Celkem 17 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Peter : Jedná se o název České Státní Aerolinie, dříve Československé Státní Aerolinie.