Typ letadla: | A310-304/ET |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-WAA |
Autor: | Václav Hrudka ml. |
Datum pořízení: | 12/2008 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 4534× |
Na letu PRG-JFK (někde nad Atlatikem ve výšce 35 000 feet)
To MilanP: Díky za upřesnění vím že jsou pravidla nad Atlantikem odlišné nicméně jsem si již nebyl schopen vybavit jak to tam opravdu je a nechtělo se mi to tam hledat proto u mé první reakce ty otazníky.
To CSA248: Jen pro úplnou přesnost aby to bylo dokonalé a rozhodně v tom nehledej nic rejpavého jsem rád že jsi to napsal a upřesnil.Je to 360° až 179° ODD (liché) a 180° až 359° EVEN (sudé).
:-)))
více na Více na en.wikipedia.org/wiki/North_Atlantic_Tracks
to CSA248: Přes Atlantik se skutečně létá dle trochu jiných pravidel a tratích - tzv. NAT (North Atlantic Tracks), kdy letovou hladinu aktuálně přiděluje ATC až před náletem tratě. Tyto tratě se rovněž neustále aktualizujím, včetně stanovených letových hladin a není nic neobvyklého, když se létá na západ v lichých hladinách i naopak.
krásný a moc
No viděl jsem, že to má jako jméno, tak jsem to napsal, snad se tolik nestalo...
to csa co to pises???????????? co to ma bejt
Taky děkuji, zajímavá informace..
to CSA248: aha, tak to jsem nevěděl, ale při letu jsem byl cockpitu a určitě tam měli 35 000 stop. Ale díky, aspoň jsem se něco novýho naučil...
to Václav Hrudka ml.: Protože základní dělení letových hladin v RVSM prostorech je 0-180° neboli na východ, liché hladiny (310,330,350...) a od 181-360° neboli na západ, sudé dělení hladin (320,340,360...). Proto je to divný, nicméně "Oceanic Airspace" neni RVSM, v tom to možná bude.:-)
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Dovolím si doplnit MilanaP-hlavní princip létání v NAT mezi Evropou a Amerikou je to, že ve dne se létá z Evropy do Ameriky a v noci z Ameriky do Evropy. Hladiny se využívají všechny.