Typ letadla: | L188C(F) |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | West Atlantic Cargo Airlines (NPT) |
Registrace: | G-LOFE |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 08/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4120× |
26.08.
Většinou se užíval systém 1,2,3,4, ale někdy byly výjimky. Nahazovat stále jedničku jako první, znamenalo, že nasbírá minuty v chodu a čtyřka bude "jako nová". Údržba vydala občas instrukci, který motor šetřit, aby mašina dolétala předepsaný počet hodin do určité prohlídky. I po minutách se dají nasbírat hodiny. Technici k tomu mohou říci více.
No,já do toho moc nevidím,ale myslím,že to záleží čistě na posádce,v jakém pořadí si to nahodí.
Ano, mám stejný dotaz, nestáhnou oba motory letadlo na svou stranu? Asi ne, ale tak možné to je. Tak prosím odborné vysvětlení, funguje to tak jen u tohodle typu nebo u všech? Vždycky jsem si myslel že nejdřív první na levé, první na právé a potom stejně druhé dva.
Krásná fotka, gratuluji...
To se motory nahazují tímhle způsobem? Nejdříve dva na jedná straně?
super
Moc pěkný.
super
Masakr!
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Obdobný problém s vypínáním motorů při pojíždění po přistání. Nejen motory ale i palivo se šetří.