Detail fotografie

L188C(F)


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 08/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4120×

Popis:

26.08.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



TU134 - nepřihlášený host (...136.174...)
17.12.2010 08:18

Obdobný problém s vypínáním motorů při pojíždění po přistání. Nejen motory ale i palivo se šetří.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
15.10.2008 00:54

Většinou se užíval systém 1,2,3,4, ale někdy byly výjimky. Nahazovat stále jedničku jako první, znamenalo, že nasbírá minuty v chodu a čtyřka bude "jako nová". Údržba vydala občas instrukci, který motor šetřit, aby mašina dolétala předepsaný počet hodin do určité prohlídky. I po minutách se dají nasbírat hodiny. Technici k tomu mohou říci více.

Milan Cibulka - nepřihlášený host (...220.238...)
07.10.2008 10:45

No,já do toho moc nevidím,ale myslím,že to záleží čistě na posádce,v jakém pořadí si to nahodí.

Koblih - nepřihlášený host (...102.223...)
05.10.2008 00:50

Ano, mám stejný dotaz, nestáhnou oba motory letadlo na svou stranu? Asi ne, ale tak možné to je. Tak prosím odborné vysvětlení, funguje to tak jen u tohodle typu nebo u všech? Vždycky jsem si myslel že nejdřív první na levé, první na právé a potom stejně druhé dva.

Milan K. - nepřihlášený host (...24.11...)
04.10.2008 18:20

Krásná fotka, gratuluji...

Dan Svoboda - nepřihlášený host (...240.106...)
04.10.2008 16:54

To se motory nahazují tímhle způsobem? Nejdříve dva na jedná straně?

matej101 (...98.26...)
04.10.2008 08:28

super

Honza V. - nepřihlášený host (...228.230...)
04.10.2008 07:00

Moc pěkný.

Bubak (...223.71...)
04.10.2008 02:11

super

Martin - nepřihlášený host (...96.187...)
04.10.2008 01:55

Masakr!

Celkem 11 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace