Typ letadla: | A330-243 |
Letiště: | Dubaj - International (DXB/OMDB) |
Společnost: | Emirates (UAE/EK) |
Registrace: | A6-EAS |
Autor: | Satik |
Datum pořízení: | 06/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5464× |
Detail na "Rolls Royce"
skusto vysvetlit lip dik diky takze je potkame v praze???????????????
Emirates dlouhodove vyvoj v Praze sleduji. Dosud se jevilo rentabilnejsi posilat i nejmensi letadla (332) do jinych destinaci. Nicmene ponavyseni linek do BNE, zavedeni A380 na linky do SYD a MEL (Australie) od unora, navyseni kapacit v Cine, Indii, BKK a Jihoafricke republice budou naplneny podminky kapacit potrebnych pro tranzitujici pasazery.
Na podzim bude take otevren novy exkluzivni Emirates terminal, ktery da nove prostory letisti, ktere jiz tak praska ve svech. Pokud tedy ropa nezahyba hloubeji s trhem, je realne se tesit na pravidelne navstevy v horizontu +/- 1,5 roku. Diky Satikovi i za peknou demonstraci nadstandardniho cateringu prestizi Do&Co Viden) na palube. Od 1.10.08 se muzete tesit na 772 denne z Vidne a od zimniho letoveho radu pak 773 s luxusnim novym produktem.
Koukám, že Dopravní letiště považujete za Letecký den, přátelé, pokud tu budou cestující, kteří budou ochotní platit za přímé lety třeba do Bujumbury, tak to není problém, pokud to tu lidi nezaplatí, nebudou tu a bude tu Easy Jet.
Přesně tak! Např. do Vídně pravidelně létají téměř všechny velkokapacitní stroje mnoha leteckých společností, navíc velmi často.
teda krome KORIAN AIR A CHINA AIRLINES CARGO NEZNAME TYHLE VELKE STROJE PROC? POSLETE TAKY NEJAKE VELKE STROJE DO PRAHY A ASI NEJSEM SAM KDO BYJE PRIVITAL?
soudruzi z Ruzyně by se měli hluboce zamyslet............
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
DJ AIRBUS: Zkus si to přečíst ještě jednou :-)