Detail fotografie

B737-33A


Autor: Pavel L.
Datum pořízení: 05/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 11989×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



L. - nepřihlášený host
22.06.2008 16:45

verzie z dvoma obrazovkami boli B737-500(OKSWY,OKSWZ),ktore mal TVS vo farbach smart wings prenajate od Lufthansy,piloti ich mali pri kyslikovych maskach.

21.06.2008 19:34

PV:My ho máme za zády copilota............:-p

21.06.2008 15:23

Přiznávám se že jsem vždy viděl pouze verzi s jedním monitorem :-) A vždy byl někde uprostřed. Verzi se dvěma monitory jsem neviděl,ale klidně může na přání zákazníka existovat,proč ne.

JS - nepřihlášený host
21.06.2008 13:41

.PV.: ale ano, muze byt na boku a v drtive vetsinou to tak je. Pokud je to po strane, tak ma kazdy pilot svuj displej. Pripadne je ten displej nahore, staci zvednout hlavu.

20.06.2008 22:51

Na displej musí vidět oba piloti,nemůže být proto někde na boku.
Alespoň vidí stewardy,jak jim plivou do jídla ;-)

Peter - nepřihlášený host
20.06.2008 21:06

Prislo to od bývalého prevádzkovatela, je to samozrejme modifikacia ( vratane umiestnenia ) schvalena FAA a EASA ( tzv. Supplemental Type Certificate ). Pocul som ( neviem ci je to aj pravda, izraelske predpisy nepoznam ) ze to je udajne poziadavka izraelskeho leteckeho uradu pre lety na ich letiska. Zo skusenosti viem, ze napr. ak spolocnost hodnoverne nedokladuje ( potvrdenie leteckeho uradu ) ze ma napr. tzv Phase II reinforced cockpit door, nema sancu ani len dufat ze by tam mohla lietat.

JS - nepřihlášený host
20.06.2008 19:39

Peter:
Z pohledu nejake ergonomiky, nebo logiky co je vice dulezitejsi a co mene, tak mi pripada rozumnejsi umisteni treba na strane vedle sedacky (pod bocnim oknem vedle kysl. masky), nebo na stropnim panelu, jak je to provedeno na mnoha jinych letadlech. To se tam dodelavalo na Slovensku, nebo uz to takhle zbastleny Seagleair ziskal od predchozich majitelu?

Peter - nepřihlášený host
20.06.2008 16:49

JS :
Umiestnenie displeja v strede je pomerne logicke, poziadavka predpisu je aby piloti mali moznost pozorovat situaciu za dverami kokpitu bez toho, aby sa museli vzdialit z pracovneho miesta.

JS - nepřihlášený host
20.06.2008 14:14

no problemo, doslo mi to:-)
Jinak, abych se vratil k samotnym prvopocatkum teto diskuze, pokud do vyhledavani na YouTube vlozite Jen Počkej! - Nu Pogodi! - Just You Wait! tak se vam naskytne bajecna moznost pripomenout si onen legendarni sovetsky vyrobek, ne zcela nepodobny tomu displeji pro kamery v interieru:-))) Na starsich letadlech je to dodatecne dodelana modifikace a musim uznat ze toto umisteni displeje, akorat doprostred kokpitu, mi pripada trochu bizarni.

20.06.2008 13:27

Nefunkčnost AP má určitě vliv na více věcí. V mé reakci s odkazem na AIP jsem poukazoval na trochu odlišnou záležitost :)

Celkem 41 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace