Typ letadla: | B737-33A |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Seagle Air (CGL/SJ) |
Registrace: | OM-HLC |
Autor: | Pavel L. |
Datum pořízení: | 05/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 11989× |
PV:My ho máme za zády copilota............:-p
Přiznávám se že jsem vždy viděl pouze verzi s jedním monitorem :-) A vždy byl někde uprostřed. Verzi se dvěma monitory jsem neviděl,ale klidně může na přání zákazníka existovat,proč ne.
.PV.: ale ano, muze byt na boku a v drtive vetsinou to tak je. Pokud je to po strane, tak ma kazdy pilot svuj displej. Pripadne je ten displej nahore, staci zvednout hlavu.
Na displej musí vidět oba piloti,nemůže být proto někde na boku.
Alespoň vidí stewardy,jak jim plivou do jídla ;-)
Prislo to od bývalého prevádzkovatela, je to samozrejme modifikacia ( vratane umiestnenia ) schvalena FAA a EASA ( tzv. Supplemental Type Certificate ). Pocul som ( neviem ci je to aj pravda, izraelske predpisy nepoznam ) ze to je udajne poziadavka izraelskeho leteckeho uradu pre lety na ich letiska. Zo skusenosti viem, ze napr. ak spolocnost hodnoverne nedokladuje ( potvrdenie leteckeho uradu ) ze ma napr. tzv Phase II reinforced cockpit door, nema sancu ani len dufat ze by tam mohla lietat.
Peter:
Z pohledu nejake ergonomiky, nebo logiky co je vice dulezitejsi a co mene, tak mi pripada rozumnejsi umisteni treba na strane vedle sedacky (pod bocnim oknem vedle kysl. masky), nebo na stropnim panelu, jak je to provedeno na mnoha jinych letadlech. To se tam dodelavalo na Slovensku, nebo uz to takhle zbastleny Seagleair ziskal od predchozich majitelu?
JS :
Umiestnenie displeja v strede je pomerne logicke, poziadavka predpisu je aby piloti mali moznost pozorovat situaciu za dverami kokpitu bez toho, aby sa museli vzdialit z pracovneho miesta.
no problemo, doslo mi to:-)
Jinak, abych se vratil k samotnym prvopocatkum teto diskuze, pokud do vyhledavani na YouTube vlozite Jen Počkej! - Nu Pogodi! - Just You Wait! tak se vam naskytne bajecna moznost pripomenout si onen legendarni sovetsky vyrobek, ne zcela nepodobny tomu displeji pro kamery v interieru:-))) Na starsich letadlech je to dodatecne dodelana modifikace a musim uznat ze toto umisteni displeje, akorat doprostred kokpitu, mi pripada trochu bizarni.
Nefunkčnost AP má určitě vliv na více věcí. V mé reakci s odkazem na AIP jsem poukazoval na trochu odlišnou záležitost :)
Celkem 41 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
verzie z dvoma obrazovkami boli B737-500(OKSWY,OKSWZ),ktore mal TVS vo farbach smart wings prenajate od Lufthansy,piloti ich mali pri kyslikovych maskach.