Typ letadla: | B737-8CX |
Letiště: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVB |
Autor: | Robert Kolek - lojza |
Datum pořízení: | 04/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 12174× |
15.04.
jj chci zase už letet letadem a jinak ty fotky hustý
Petr Minařík: Když jsem jednou čekal v Lisabonu na přestup, tak to přejeli s B737-400 Virgin Express. Odstrkovalo ji asi 8 lidí, byla legrace to pozorovat. Škoda, že jsem nefotil.
2jan: to je kamoska, a je to LETUSKA
je to pilotka ne letuska!
:-)))
Dan: To je u různých typů letadel odlišné. Např. u Tu-134A jsou výchylky kol předního řiditelného podvozku z neutrální polohy při rozjezdu a dojezdu +/- 8°30´. Při pojíždění činí výchylka +/- 55°. Z pilotní kabiny ovládá vyzřazení omezovače výchylky navigátor přepínačem "Neutrál / Velký úhel". Při vytlačování letadla (push - back) a přetahování, rozpojí pozemní obsluha omezovač úhlu výchylky (brýle). Po dokončení úkonu, funkci omezení opět obnoví.
Zajímavé je sledovat například výchylku přední nohy DC-9 nebo letadel řady MD.
Za mého mládí se po zastavení letadla na stojánce ryska na krytu podvozku kryla se stop linkou pro určený typ letadla, nakreslenou na zemi tak, aby choboty a jiná stacionární odbavovací technika byly v nejvhodnější poloze k částem letadla, ke kterým byly napojeny. U stop značky bývaly doplněny typy letadel, pro které byla značka určena. Vzdálenost dveří od osy předních kol je u jednotlivých typů rozdílná.
Na snímku stojí letadlo, navedené mimo žlutou linii. Zdroj i schody jsou mobilní, takže je to celkem jedno. Dnešní optické naváděcí systémy mají přesný program, který podává posádce informaci při dojezdu na stání. Dotatečné "odstrkování" letadla po chybném dojezdu znamená povolat push-back car, což stojí spoustu času i peněz.
mate pravdu pane zed.
to catzita.......to jsou kecy...
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Krásný pozdrav pro mojí bývalou kolegyni Haničku.Robert