Typ letadla: | Kamov 32T |
Letiště: | Soul - Gimpo (GMP/RKSS) |
Společnost: | Korea Forest Service |
Registrace: | FP627 |
Autor: | Pepa T. |
Datum pořízení: | 04/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4634× |
Ten rotor vypadá skutečně masivní a komplikovaný. Jak často skládají ty rotorové listy - je to běžná denní praxe, nebo pouze vyjímečně?
Celkem 2 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
PeterV:) Složení a rozložení rotoru je rychlejší než jsem osobně čekal.
Vždy se to dělo jen při uložení do hangáru na údržbu a potom jasně
při vytažení, před motorovou zkouškou a následným letem.V daném případě to bylo už jen rozložení, spouštění a let. "Motorovka" byla den předtím po provedené údržbě.
Rychlost složení a rozložení svědí o promyšlenosti systému,
to je jistě třeba, aby např. při provozu na lodi, to nebyl složitý proces.