Typ letadla: | Boeing 737 B737BBJ |
Letiště: | Lurdy (LDE/LFBT) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Mirek Šedý |
Datum pořízení: | 03/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 21298× |
Přistání v dešti.
pekna fotka,super ero a fajn chlapci = TVS
Sem slyšel, že piloti jsou celkem rozlítaní :)
Mám dotaz, nevíte někdo jak je to s pracovní vytížitelnosti pilotů ? Maslím tím jak často létají, a jak často jsou doma?Kdyby se tu náhodou objevil nějaký pilot v pracovním poměru velmi bych mu byl vděčný za popis jak vypadá jeho pracovní den, či život celkově... Předem děkuji
dostat se do kabiny to chce fakt pochválit vedoucí kabiny a pak mít kdyžtak známí u společnosti (nejlépe kapitána) a kapinán musí mít dobrou náladu, já tam skejsnul 2 hodiny když sem letěl na Kos,
nezapomenutelnej zážitek ...
Jak to že už nejsou ty dvě okna nad hlavama.
To je foceny z Jump seatu ne?
Jinak váha 800 s posádkou kolem 43000 kg, palivo plný křídla a centr okolo 20500 takže do max. landing weight 66360 kg zbýva ještě necelý 3 tuny na lidi (zhruba 40), takže se teoreticky dá sednout i se skoro plnym centrem (100% plnej nebude nikdy páč na nějaký palivo se to musí dostat do vzduchu ;-)
Pokud je splněná podmínka, že přistávací váha mašiny je rovna nebo menší než maximální povolená přistávací váha, nevidím, proč by si nemohli "vézt palivo s sebou". Zřejmě k tomu byl rozumný důvod.
Vstup do kabiny je upraven předpisem a nemá nic společného s "velkými profesionály". To je jednou daná věc, přes kterou, jak se dnes říká, nejede vlak.
to Joachim: To ti poradim klidně tady :-)) asi na 99% nijak čeče a už vůbec ne u velkejch profesionálů z Czech airlines :-) Ale to už se tady hodněkrát řešilo
Celkem 29 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
prosimvás nemohl by mi někdo vysvětlit jak probíhá přiblížení na runway?jsem jenom laik a docela by mě to zajímalo že letadlo už z dálky nalétává přímo na runway.děkuji za odpověd kdyžtak na mail vlcoun25@seznam.cz