Typ letadla: | L29 |
Letiště: | Chomutov (LKCH) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-ATS |
Autor: | Matěj Lelek |
Datum pořízení: | 06/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 11020× |
Aviation Technologies and Services s.r.o.
Kvůli přehlednosti a odlišení od ostatních verzí se základní cvičná varianta Delfínu někdy označuje jako L-29C a několik let po svém uvedení do služby nesl Delfín označení C-29 ??
To by mě zajímalo,jak přišli na označení L29C,dělal jsem na nich,ale tohle mi nic neříká.Znám jen A,R,RS.
To Luk: už dlouho jsem se tak nezasmál, mockrát děkuji za tak odvážné hypotézy
Technik: Hluboce se omlouvam za uziti slova "standardne" 2x v jednom souveti. Pro uplnost uvadim fakt, ze kompletni kladensky kroj doplnuje neodmyslitelna ksiltovka. Tu na tomto fotu ji regustruju pouze u samce s cernejma fuseklema a spottera odeneho do gati opodal. Jsme tudiz pripraveni o obraz svatecne vysnoreneho kladenaka a a nezbyva jinak nez nechat pracovat fantazii.
Technik: Vyskolil me 2 letej pobyt v Kladne. Dost vysoky % zamestnancu na LKPR se rekrutuje z rad kladenaku a nemohl jsem si nevsimnout, ze prave tato moda v Kladne & tim padem i na LKPR frci.. Ostatne standardne se bila fusekle na samci noze povazuje uz cca od poloviny 90. let za prezitek a atraktivnima samicema toto standardne byva vnimano jako odpudive. Povazuju to za ukaz hodnej pozornosti, obzvlast kdyz vezmeme v potaz fakt, ze tahle fotka byla porizena v LKCH!! To me osobne velmi prekvapuje! Bud se jedna o postizeni rozesete po vicero regionech na zapad od Prahy, anebo se jedna o projev nekultivovanosti rozesety napric sirokym spektrem fandu aviatiky. Druhou z hypotez jsem zminil nize. Na vysvetlenou dostacujici, ne? Jo. ;)
To jarouš: Tak, že ti na jedné straně zatlačí víc, než ti na straně druhé.
jak zatáčej, když nemaj vojátko??
nebo si omyvat prirozeni vlaznou vodou :-D
Spíš je technik nějakej nevrlej...asi by si měl pořídit medvídka mývala na uklidnění.:-)))
Celkem 20 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tak jo.
A k tomu tlačení bez ojátka,řídí to ten u čumáku v zeleném,Z jeho strany čumák vlevo-mašina vpravo,ale opatrně kolo se netočí dokola jako u Iskry,jsou tam dorazy.My v hotovosti Delfíny,když tam sedli(y,je to neživé)za čumák "nosili"jen kousek do stání.