Typ letadla: | A340-212 |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Royal Jordanian (RJA/RJ) |
Registrace: | JY-AID |
Autor: | Maťo |
Datum pořízení: | 12/2007 |
Počet hodnocení: | 3× |
Počet zobrazení: | 4475× |
19.12. RJ261 AMM-JFK nad Maďarskem ve FL340
Panove ja Vam dekuji za krasne vysvetleni! Zase jsem o neco chytrejsi a to mam rad! ... Jen by me jeste zajimalo, jak poznate, ze leti ve FL340? Proc to neni treba FL320 nebo FL380? ... Diky za vysvetleni ;)
p.s. Vynechal jsem, ze se stoupajici rychlosti uplav i okrajove viry slabnou a indukovany odpor klesa. Ale 747 neni o tolik rychlejsi nez 340, ze by rychlosti prebila uz zminene faktory.
747 ma silnejsi okrajove viry (i uplav) nez 340, protoze ma vyssi pomer hmotnosti k rozpeti. Ma proto i vyssi indukovany odpor. Puntickar by dodal, ze starsi verze 747 nemaji winglety.
to PV: okej, díki :)
Radost se dívat. Dík!
Technik: dobrý den, i já pozoruji provoz nad Plzní a okolím na SBS a rád jezdím fotit na haldu, pokud máte zájem o výměnu informací, neváhejte mě kontaktovat, rád se podělím o hobby s krajanem :-)
MarwiN4: Zcela určitě je to odlišnou aerodynamikou obou letadel,respektive chováním vzduchové masy za letadlem.
to PV: presne tak. by ma zaujímalo prečo to tak vzniká že u A340 tak a u 747 tak. nevieš?
technik: co sleduju na SSB1, tak kromě klasických 747 a A340 ještě létají vojenský KC135 (B707), pak C-17, občas se najde i C5 Galaxy, AN124. Pak samozřejmě IL76, IL96 (86 už ne) a dokonce někdy se tady objeví i DC8. Objevil se nad náma i doubledecker A380.
Těch čtyřmotoráku je hodně, ale kromě tech první ty další nejsou tak často...
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tipuju že zrovna v tomhle případě podle TCASu a radiokorespondence ;-)