Detail fotografie

B737-86N


Autor: Radek Talapka
Datum pořízení: 30.10.2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4947×

Popis:

30.10. Futura přišla o své nálepky Travel Service a pomalu se chystá na svůj odlet po letním pronájmu domů.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Jirka - nepřihlášený host
06.11.2007 12:19

To MEL: Já tu "MLHU" nezpochybňuji, pouze jsem to myslel tak, že toto nám sdělila posádka, proto tam bylo použito to slovo "údajně".. :-) Požární asistenci nemohu posoudit, ale furt nějakej domorodec v reflexní vestě chodil na palubu za pilotem... Asi pro cigára, když se čerpalo palivo.... :-)

MEL - nepřihlášený host
05.11.2007 18:30

To Jirka: Toho 25/10 to zpoždění nebylo "údajně" kvůli mlze v OSR, ale "skutečně" kvůli mlze. Už ve středu 24/10 se nelítalo do OSR kvůli mlze. Sedět 50 minut jste mohli, ale určitě se celou tu dobu neplnilo. U toho plnění by měla být požární asistence.

Jirka - nepřihlášený host
05.11.2007 11:39

To Internista... Skutečně jsme tak seděli cca 50minut, což mi rovněž připadalo dlouhé... Třeba ještě měnili kola jako při pit stopu v F1 :-)
A jaké jsou ty předpisy, které musí být splněny?
Díky J.

internista - nepřihlášený host
03.11.2007 07:53

To Novotny....minutu na reversy?? Trošku přehnaný, vzhledem k délce dráhy na Rodosu :o)))

To Jirka....ano, plnění paliva s PAX na palubě je možné po splnění předepsaných bezpečnostních předpisů. Ale že by plnění paliva trvalo 50 minut....blbost. Opět přehnaný údaj, asi jako minuta na reversech :o)

Jirka - nepřihlášený host
03.11.2007 07:34

S Fututrou jsme letěli 25/10 z Hurghady kam přiletěli s přibližně hodinovým zpožděním údajně kvůli tomu, že startovali z Brna s následnou cestou do Ostravy, kde se jim údajně kvůli mlze nepodařilo přistát a tak se zase vrátili do Brna a čekali až klienti z Ostravy přijedou do Brna. Překvapením pro mne bylo, že jsme v Hurghádě byli nahnáni do letadla a bylo nám cca 50 minut čerpáno palivo pro let do PRG a to za plného obsazení pasažéry. Posádka hlásila, že z bezpečnostních důvodů se nesmí nikdo připoutat v době čerpání... Je toto vůbec povolené? Čerpaní paliva v době kdy jsou pasažéři na palubě? Díky Jirka

Novotny - nepřihlášený host
01.11.2007 18:13

Já s tím letěl nedávno na Rodos a protože zdejší příletovou cestu za ta léta poměrně dobře znám, udivilo mně že na dráhu 25 se blížíme v protisměru a taky že jo . Finální přiblížení končilo prudkou pravou otáčkou a dosednutí na RWY bylo dost daleko za jejím práhem a tak nastalo prudké brzdění .viseli jsme snad minutu na obracečích tahu, k tomu festovní brzdění podvozkem, osmistovka úpěla jak píchlé tele.A pilot jen tak tak stihnul poslední výjezdovou dráhu z RWY 25 už jsem myslel, že to bude na back track. Jestli jsem dobře rozuměl, tak cpt se jmenoval Miguel Abel . Naši kluci za kniplem jsou prostě nejlepší, kam se za nimi všichni hrabou, nemohu si pomoct.

honza - nepřihlášený host
01.11.2007 17:17

Mne ten let prisel hodne zajimavej:-)) Manzelce uz min:-))

Nouvelair - nepřihlášený host
01.11.2007 15:38

No mě připadlo, že to s náma krosil mnohem rychleji (winglety jenom skákaly). :-) Ale to je jedno. Přistál jsem zdravej a živej :-)

Fila - nepřihlášený host
01.11.2007 14:10

Samozrejme ze existuje tusim ze to je 20KTS maximalne

honza - nepřihlášený host
01.11.2007 13:43

Existuje nejaka max. rychlost pro pojizdeni? a ma letadlo rychlomerny prouzek? :-)

Celkem 23 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace