Ryanair 3. července oznámil, že pokračuje ve vyřizování žádostí zákazníků o vrácení peněz za zrušené lety v důsledku koronaviru. Do konce června vypořádal 50 % žádostí a do konce července slíbil vypořádat 90 % nahromaděných žádostí. Přitom do poloviny měsíce budou vypořádány veškeré žádosti uplatněné do konce dubna. Případně zrušené lety v červenci a srpnu budou kompenzovány do konce srpna.
Společnost vyškolila v Irsku další pracovníky, kteří se vracením peněz zabývají, aby se vypořádání urychlilo.
Ryanair, stejně jako ostatně řada dalších leteckých společností, byl v minulosti kritizován, že zákazníkům vyžadujícím vrácení peněz podle nařízení EC261/2004 vnucuje vouchery.
V červnu Ryanair uskutečnil 2800 letů, což představuje asi 97% propad proti stejnému období loňského roku. (Foto: The Guardian, planes.cz)
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém