Server Money Saving Expert zjistil, že pracovníci Ryanairu lživě informují zákazníky o tom, že pokud se obrátí na své banky s požadavkem zrušit transakci a vrátit peníze (chargeback) za zrušený let, jde o podvodné jednání. Cestujícímu hrozí, že u společnosti Ryanair bude zařazen na černou listinu a s aerolinkami již nikdy nepoletí. Případně uvádí, že zákazník, který se obrátí na banku od Ryanairu ztrácí nárok na refundaci. Takovou komunikaci mezi pracovníky Ryanairu a cestujícími server Money Saving Expert zaznamenal a dokumentoval.
Poté, co server doložil konkrétní případy, Ryanair sdělil, že se jednalo o chybu pracovníka, nikoliv politiku společnosti.
Ryanair odmítá pod různými záminkami vrátit cestujícím peníze za zrušené lety, čímž porušuje nařízení EC261/2004. Na počátku krize Ryanair nejprve slíbil peníze vrátit, poté však zákazníkům poslal místo peněz voucher s tím, že pouze pokud nebude použit, pak za voucher lze získat peníze, a to po skončení koronavirové epidemie. Poté společnost upřesnila, že to bude za rok.
Server nabádá zákazníky, aby se v případě, kdy mohou doložit, že Ryanair odmítá peníze vrátit, obrátili na své banky s žádostí peníze za neposkytnutou službu vrátit. (Obr.: Money Saving Expert, planes.cz)
Omyl. Za 3 minuta byla zadost u Lufthansy vyrizena. A kladne.
@Tomas: je dost blahove si myslet, ze nemaji zadny cash. Nebo snad zamestanci a management si rozdavaji taktez vouchery misto vyplat? Platby za leasing letadel asi taktez nebudou ve voucherech. Zcela jednoznacne je pro let.spolecnosti nejsnadnejsi beztrestne takto oskubat zakazniky.
nechť vyhlásí BANKROT.
Zapamätajte si, že aerolinky tie peniaze nevracajú z toho dôvodu, že nemajú žiadnu hotovosť
Uz se tesim az to tu RYR prebere za SW, jak tu spousta lidi pise...
To budou presne ty lidi co budou jako prvni brecet po prvnim letu s nima.
Já měl letět v květnu s American a s vrácením peněz nebyl problém. Měli by dorazit do měsíce. Podřadným společnostem typu Ryanair nebo Travel servis se ovšem vyhýbám.....
Petr z Olomouce mel kliku, Ryanair zatim vratil penize jen za 20% letenek. Ale penize nevraci ani Lufthansa, Emirates, Etihad, Air France, KLM...Proste na zakazniky kaslou. Stejne tak SW. Hlavne ze zebraji o statni pomoc
Moje zkušenost: 21.3 jsme měli letět do Barcelony. Oba lety před tím že strany letecké společnosti stornovány. Ryanair nabídl voucher/peníze. Zvoleny peníze a za pár dní byly zpět na účtu. Vueling nabídl to samé, zvoleny peníze. Bohužel tohle koupeno přes prodejce Pelikan. Dodnes peníze nikde, Pelikan již ani nekomunikuje, přestože Vueling nabízí i vouchery. I ten bych vzal. Lidé poučte se, já si přes Pelikana již nikdy nic nekoupím.
U jiné aerolinky jsem požádal o chargeback a peněz jsem se ani po 2 měsících nedočkal. Banka mi řekla, že se obrátili na zahraniční banku aerolinky, ale aerolinka s nimi nekomunikuje.
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Nekritizuji ostatní, kdo to vidí jinak než já, ale chci nechat svůj názor zaznít: Jsme v tom všichni společně. Ať se nám to líbí nebo ne, průšvih je to globální. Nepřijde mi fér, abych se já z toho problému vyvlíkl a zaplatil to za mě někdo jiný. Nechci být ten, kdo na konci cirkusového čísla vstoupí do manéže celý v bílém.
Jasně, nebaví mě, že jsem přišel o nějaké prachy a že si mi rozpadly plány a že nevím, co bude zítra. Ale nechci z toho udělat problém někoho jiného, já si svůj problém vyřeším, ostatní mě nezajímá. Aerolinko vrať peníze, ať nejsem škodný. Cestovko vrať peníze, ať nejsem škodný.
"Jsme v tom spolu" nepovažuji jen za bezobsažné marketingové heslo. Já mu opravdu věřím.