Letiště Brno využilo v roce 2016 ke svým letům 417 725 cestujících. Vzhledem k nižšímu zájmu o charterové lety jde o nižší počet pasažérů než v předchozím roce. Na pravidelných linkách cestovalo 216 000 osob, meziročně o 20 tisíc lidí více, novou linkou společnosti BMI Regional z Mnichova letělo 12 tisíc osob. Letiště zaznamenalo 40 tisíc pohybů letadel a v nákladní přepravě odbavilo více než 4000 tun zboží.
(1) jedná se o třetí nejhorší výsledek za posledních 10 roků - to je alarmující !!!!!!!
(2) v podstatě se jedná o trvalý pokles počtu cestujících od roku 2011 do roku 2016 /z 557 tis. cestujících na 417 tis. cestujících/
(3) v daném období došlo ke zrušení pravidelných linek do Prahy PRG, Moskvy VKO, Moskvy DME, Petrohradu LED, Milána BGY, Říma FCO a několika pravidelným charterům
(4) pravidelná linka do Mnichova MUC tady již v minulosti byla (ve větších frekvencích i lepších časech odletů a příletů), ale všichni víme jak to dopadlo. Počkejme tedy s hodnocením této nové za další 2-3 roky a uvidíme. Troufám si tvrdit, že linka ve stávajících parametrech nemá šanci na úspěch, protože je to ekonomický nesmysl
Brno má po letišti Benešov asi druhé místo v republice v počtu výcvikových letu.Letecké školy tedy tvoří výraznou část tzv. pohybů všeobecného letectví,tj.General Aviation.Jde o lety za viditelnosti země-VFR,i o lety podle přístrojů-IFR.
To asi v Brně do pohybů počítaj i cestu pilota na záchod.
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tesim se velice ze my Brnaci bydlici v Mnichove, mame tu alternativu take privat letet do Brna.
Cesta Autem trva 6-7 hodin. S vami jsme tam za hodinku k tomu jeste prijde prijezd a odjezd,ale to je vzdy. Autem jsem jel ve Ctvrtek a Diesel jsem Natankoval za € 65.-
Letel jsem uz parkrat ale jeste se mne nepodarilo dostat lacinou Letenku!!
Treba by letali lide taky privatne kdyby bylo Letani trochu lacinejsi.
Zdravi Arna