K dnešnímu dni došlo k vypořádání transakce mezi společnostmi Travel Service a Korean Air Lines - Travel Service odkoupil od Korean Air 34 % akcií Českých aerolinií. Jak v dnešní tiskové zprávě dále Travel Service uvedl, stává se tímto druhým největším akcionářem ČSA. Transakci v prosinci 2014 schválila Evropská komise a také čtyři příslušné národní soutěžní úřady. Během následujících několika týdnů bude ze své nové pozice akcionáře zjišťovat skutečný stav v ČSA. Z dosud nepotvrzených informací vyplývá pouze to, že od doby podepsání smlouvy s Korean Air poklesl vlastní kapitál společnosti ČSA o cca 500 milionů korun, čímž se dostal do záporných čísel v řádu stovek milionů korun a kumulovaná ztráta společnosti se přiblížila částce 5,5 miliardy korun. Korean Air si ponechává v ČSA momentálně svých 44 %, státnímu aeroholdingu zbylo 19,74 %, zbylých 2,26 % připadá na Českou pojišťovnu.
Petr Zapletal: nejsou, jsou udržovány podle platných předpisů a údržbového programu
Nemám slov... snad jen, aby srát nemohl, a když, tak skleněný střepy!!!
Hezky napsane Tome.
Pane Zapletal, je to tak. Pohybuji se v letectvi jiz 20 a videl hodne. Ale na dovolenou bych s TVS urcite neletel. Je to kryte uradem a vládou nebot jsou vsichni kamaradi a jedna ruka myje druhou. Stesti, ze ta firma ma velmi mlada era. Hezky den vsem.
To k tomu stavu letadel u TVS by mne zajímalo více. Opravdu jsou ve špatném technickém stavu?
Pan Vik a pan Simane dosahli svého za pomoci České ploliticke garnitury jak z leva tak z prava. No nevim proc nadavate na odbory??? V CSA muzou ty lidi pracovat zadarmo a stejne budou v minusu! Neustale vmesovani politiku a nekompetentni managment nebo mozna spis rizene se aerolinky propadli na dno. Vite jak panove z Unimex group zacinali? Panove z vladni letky? Pouzivali vladni letadla pro svůj bussines. TS je v zisku, ale za jakých podmínek tam lidi pracujou a kolik ma incidentu? To nejsou zadny machri, ale Cesky vychcankove.
Zvlastni nazor, ale kazdy ma svuj. Pokud letas v nemecku, tak vis jak to ma byt. Tedy pokud jsi zamestnan primo a ne pres agenturu. Tez letam v nemecku, mame odbory a smlouva je na dobu neurcitou. Jsem socialne zabezpecen a letadla jsou udrzovana.
Co se tyka technickeho stavu letadel, tak v CSA byvali v mnohem lepsim stavu nez era TVS.
Ale to je v pořádku, tak to má být . To je reakce na státní socialismus, který tady bohužel zavádí socialistické vlády. kdyby neexistoval zákoník práce, mohli pěkně pracovat češi - třeba půl roku kdy je sezona ... Sezonních prací je více ( zemědělství, staebnictví atd ) , ale který podnikatel by zaměstnal někoho, pro koho nemá pro pár měsíců v roce práci ! Létal jsem pro TVS, ted létam pro německou společnost a jsem spokojen. Mám smlouvu na dobu určitou, slušný plat a slušné zacházení. A za rok budu létat třeba pro Italy, je to fuk ! Jediné co si přeji , aby skončilo CSA , jejich odbory atd. Ono žít neustále ze státních peněz nelze, ale to si odbory jaksi neuvědomují...
A jediné , s čím s nesouhlasím , je špatný technický stav letadel TVS, protože znám CSA, je stejně tak dobrý.....
Tak se informuj jak TVS zaměstnává lidi. Smlouvy na dobu určitou, přes zimu se lidi nechají na ulici. A to i několikrát za sebou a stát mlčí! Nebo smlouvy polské, maďarské atd.
Letadla v mizerném technickém stavu. Incidenty se ututlají, neboť úředníci létají za darmo na dovolenou
Vím o čem píšu. Létal jsem pro tu společnost. A po pravdě, nikdy více!
Jak gaunery s TVS ? Travel funguje, má zisk, rozšiřuje flotilu, zaměstnává lidi, má vizi. CSA je státní podnik, kde vedení a odbory nastolilo takové parametry, že v zisku prostě být nemohou a konec CSA je prostě jasný. Tak jako stát nedokáže řídit automobilku, nedokáže řídit aerolinky ....
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Přestože jsem úplný laik, myslím, že letadla TVS jsou ve vyhovujícím technickém stavu.