Druhý z celkových dvou průletů po návratu z NTM 2023 v Itálii. Další ročník (NTM 2024) se uskuteční v srpnu na šlesvické základně Rostock-Laage v Německu.
Logojet "Greenliner" po delší době opět v Mnichově. Pravidelná linka EY005/006 je většinou obsluhována o chlup menšími B787-9 Dream)Liner, změna typu se koná spíše sporadicky.
Setkání pravidelných linek EY006 (B787-10, A6-BME) z Mnichova do Abú Dhabí a EY012 (A380-800, A6-APH) z Londýna-Heathrow do Abú Dhabí nad "revírem" mnichovského letiště.
Záskok na ranním charterovém letu NE7292 egyptského dopravce Nesma Airlines z Hurghady do Mnichova a zpět. Letoun byl vyroben v roce 2005 pro americkou nízkonákladovku Spirit Airlines, kde sloužil jako N587NK až do 21.04.2017, kdy byl vyřazen z provozu. Poté byl podroben předávací údržbě, opatřen speciálním zbarvením "Invest in Egypt - Invest in Nile Air" a 14.-15.07.2017 dodán egyptskému provozovateli Nile Air, kde slouží dodnes. Zachyceno při odklonu po startu z dráhy 26L.
Již čtvrtá návštěva za poslední 3 týdny (časový úsek od 23.09. do 16.10.2022). Letoun nosí speciální zbarvení na propagaci nového "Muzea Budoucnosti" v Dubaji a je jedním z celkem 10 mašin, které tento polep budou nosit.
V současné době jsou na letišti Franze Josefa Strausse bázovány 2-3 tyto mašiny Finnairu, a to na letech Eurowings Discover do Montrealu a Las Vegas. Je to proto, že sankce proti Rusku a zároveň uzavření vzdušného prostoru ruskou stranou prakticky znemožnily finským aerolinkám létat na Dálný Východ. Proto je Finnair pronajal, kde se dalo, aby zajistil jejich provoz a zároveň nemusel propouštět posádky. Zachyceno v levé zatáčce dráhy 08L při 2 hodiny zpožděném večerním odletu do Montrealu.