Plane type: | AN30B |
Airport: | Caslav (LKCV) |
Airline: | Russian Air Force (RFF) |
Registration: | 04 |
Author: | dědek |
Date taken: | 2012-05-23 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 22803× |
23.05. An-30 veered off runway after landing and caught fire. All 23 peaople on board survived, 6 of them were taken to the hospital...
Komárek, ty si tiež odborník ako vidím...
Nic se civilne setrit nebude... Rozhodne k tomu armada nepusti UZPLN
JoJo a od kdy má LKCV certifikaci pro lety Open Skies?
myslím, že z toho ještě někomu z velení AČR , kdo tohle dovolil
velice horko.
Ted se bude šetřit okolnosti: Počasí, schopnost RTZ prostředků, správnost postupů TWR, kalkulovat minima a délka VPD.....
Komárek 10 bodů za povedený vtip :D Proti tomu s jakou babičkou lítaj Open Skies amíci je (byla) tahle andula úplná mladice. Kdepak, jak to na sobě nemá nápis "mejd in jůesej" tak je to pro místní odborníky prostě šmejd.
Komárek: běžně nad námi lítaj americký tankovací KC starý padesát let... to je jako by jezdili amíci ve spartaku...:-D
to pigi: to by mně zajímalo na, kterém prstu jsi si tuhle info vycucal...vidím, že je to tu samý borec co lítal An-30)))
Tipuju stáří tak na 30 let. Nedivte se že ruský letadla padají když jsou tak starý. To je jako kdyby jezdili v embéčku.
konec spekulacim :
kouř v kabině - rychlé klesani , tvrde přistaní za polovinou drahy při něm odskok ulomení př.kola zlomený trup po jízdě do pole, oheň za centrplánem... .konec to je vše , žádná záhada
Zdravím - jen tak mimochodem - na fotografiích je vidět, že má vztlakové klapky vysunuty maximálně tak na 1. stupeň, rozhodně ne plné, jak by se dalo při standardním přistání očekávat. Neznám ale samozřejmě procedury pro tento konkrétní typ. Každopádně by to mohlo svědčit pro přistání na vyšší rychlosti z důvodu nefunkčních klapek. Ty se většinou vysouvají elektromechanicky nebo hydraulicky a tudíž by zde mohla být tedy porucha na elektroinstalaci, která by mohla být i hlavním důvodem požáru. Nejsem odborník ale nezdá se mi, že by pouhé tření přídě mělo způsobit tak masivní požár. Letadla občas na břicho sednou a ne tak často to končí takovým požárem. Navíc to vypadá, že ohnisko bylo v zadní části trupu, která je nejvíce poškozená. Je zřejmé, že hlavní destrukci draku způsobil až požár, takže se mi nezdá, že by důvodem požáru bylo například palivo uniklé z rozlomených nádrží v důsledku nárazu při tvrdém přistání....
Mějte se.
33 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
to pigi:jsi lepší,než SARP -12!