Typ letadla: | AN12BK |
Letiště: | Pardubice (PED/LKPD) |
Společnost: | Meridian Limited (MEM) |
Registrace: | UR-CAJ |
Autor: | Roman Vích |
Datum pořízení: | 13.02.2012 |
Počet hodnocení: | 5× |
Počet zobrazení: | 8808× |
13.02. Tvrdý dosed na přední kolo. První letošní An-12 v Pardubicích.
...no to sem viděl jak jede po přednim dvěsta metrů...a pak s tim praštil na všechny...dostal oscara za nejlepčí efekt
kosovo :)
Ti sověti jsou pěkní prasáci, pak aby se člověk bál letět Aeroflotem.
Díky. Co se týká délky trupu bude to tedy stejné ?
707: Zhruba....
Tu-134B. Druha serie, pro 80 cestujicich, radar byl presunut do cumaku, ktery byl pak "plny" a ne proskleny se sedackou navigatora...
Omluvám se, že odbočím, ale může mi nějaký odborník napsat jestli je nějaký rozměrový rozdíl mezi Tu-134A a TU-134B ?
Děkuji
Jinak fotka je naprosto super!
Borťák: No přiznávám že normální to u Anduly asi nebude, ale třeba u té Casy a jiných které nemájí sloty je to tak jak řekl Jindra, prostě přebytek vztlaku umí dělat efektivní káždé přistání ;o)
Fotografovi hlboká poklona! A pilotovi vďaka, že dal podnet na takúto fotku. Super!!!
Uplne normalni jev u letadel kategorie STOL, jako treba zminene DHC5 Buffalo, predchudce DHC4 Caribou apod. Diky ultraucinnym nafukovanym vztlakovym klapkam a slotum na nabezce jde misto klasickyho priblizeni udelat podobny efektni cislo s pristanim na predni kolo. Proste letadlo ma takovej prebytek vztlaku v dany konfiguraci, ze nemusi delat klasicky podrovnani, ale pouze zmensi brutalne strmy sestup na mensi uhel. Australska armada to predvadela se svyma Caribouama skoro na kazdy prehlidce. A ten Antonov? No, az tolikrat jsem ho nevidel, ale jestli byl prazdnej a foukalo proti, tak klidne moh byt v podobny situaci, vztlakovy klapky ma taky poradny a nafukovany 4ma poradnyma turbopropama.
Celkem 41 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
No, v tom letadle bych nechtěl sedět!!!