Typ letadla: | B767-332/ER |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Delta Air Lines (DAL/DL) |
Registrace: | N169DZ |
Autor: | Petr Adámek |
Datum pořízení: | 08/2010 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 4293× |
Vypouštění paliva za letu původně určeného pro přelet Atlantiku v okolí Amsterdamu, kam letoun divertoval po zjištění technické závady při odletu z Prahy.
Ani 320 nema. A330/340/380 ma. Jinak se da vypoustet manualne, nebo tez v auto-modu, kdy se jen nastavi pozadovana pristavaci hmotnost a po jejim dosazeni se vypousteni samo zastavi.
Jen bych doplnil, že se vypouští, nebo "vylétává" jen takové množství paliva, aby se letoun dostal na nejvyšší přípustnou přistávací hmotnost.
737 nemá vypoštění paliva, pokud nastane nějaká závada je třeba palivo vylétat nebo přistát pres váhu čili tzv. overweight landing.
MAjí podobné vypouštění paliva i nejčastější typy, B737 a A320? Díky
Používají se na to pumpy z centrální nádrže, nejsem pilot 767, ale tuším, že se u ní dá vypouštět pouze center tank. Nádrže nejsou tlakované, takže bez pump by to trvalo dlouho, s pumpama se vypustí do 30 minut.
Dotaz pro piloty.
Jakým způsobem se vypouští palivo ? Je tlačeno čerpadlem , nebo se jenom otevře ventil a palivo vysaje podtlak venku ?
Konečně důkaz pro chemtrails... :-)
Tohle se Deltě stává až nějak moc často :(
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Palivo se může vypustit kdykoliv a kdekoliv, když je to potřeba? Nemůže být problém, když další letadlo vletí do oblasti přesycené kerosinem?