Typ letadla: | B737-8FN |
Letiště: | Seattle - Boeing Field (BFI/KBFI) |
Společnost: | Boeing (BOE) |
Registrace: | N1796B |
Autor: | Andrew W. Sieber |
Datum pořízení: | 01/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 11603× |
Druhý nový Boeing 737-800 (výr.č. 37077, budoucí registrace OK-TVM) pro Travel Service absolvoval 18.01. svůj první let.
Jirkaa: Lak to nejspíš nebude, ale elox, což je povrchová úprava hliníku (dělá se to nějakým elektrochemickým způsobem).
v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))
BYDLET pardón
v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))
jo uz se tesim
Yaw Damper neboli Holandský krok je na Bulíku zapnutý stále a nevypíná se ani na vzlet ani na přistání.Nicméně pokud ho vypnete tak to stejně nepoznáte.
to Pavel: jen matně vzpomínam, když se měnil panel na berlinu.Tak se to něcim umývalo.
Yaw damper:
Zdroj:
link://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=52314&lan=0
Text:
No, YAW dumper slouzi k vyrovnavani kmitu podelne osy letounu. Nekdy se pouziva vyraz "siroky chod (namornicky chod, hadovity chod) letounu" Jde o pomale kmity, prirovanl bych to jako jizde na motorovem clunu (kdo ho ridil presne bude vedet o cem pisu) Tam je to totiz naprosto markantni. Kdyz chcete jet rovne, tak musite neustale korigovat natocenim kormidla, vysledkem je ze to snerujete jako ozrali. (pohled zpet vam krasne ukaze vlnovku, kterou jedete) V praxi se to pouziva zejmena pro zvyseni cestovniho komfortu, protoze lidi kteri jsou nejvice vzdaleni od svisle osy (u ocasu) by se za chvili poblili. Y/D se zapina obykle hned po startu a vypina pred pristanim. Aktivni Y/D zpusobuje mirne zpomalene a lehce nepresne reakce SOP. U FS jsem nezpozoroval zadny rozdil je-li Y/D aktivni, nebo nikoli.
Jo uz vim ten po Flygobespan bude OK-TVN
Celkem 21 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
elox neumeješ, toto šlo umyt.