Typ letadla: | B737-33A |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Fischer Air (FFR/8F) |
Registrace: | OK-FAN |
Autor: | Martin Meluš |
Datum pořízení: | 01/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6599× |
samo
To je dáno mnoha faktory:
-politika minulých let (ČD investovaly do tratí, ŽSR do vozů, po dělení ČD byly opět na začátku, ZSSK však mají rekovozy).
- A co jsem zapomněl 15.10. napsat, tak Ruské nápisy jsou dané předpisem UIC, která je tam má z povinnosti pro RIC vozy, stejně jako Francoužština a další jazyky. Anglicky to není,protože to UIC nevyžaduje, protože není šance, aby se jakýkoliv RIC vůz dostal do Anglie...
Meteor: No to je fakt level. Nic v zlom, ale ak chces vediet ako ma vyzerat kvalitny vlak tak si nastup do IC vlakov medzi Bratislavou a Kosicami...
Kde maji motory? To je nekdo sundal aby je aspon zachranil pred vlivem prostredi?
kosmos-air-man
Ano, protože za komančů byl rychlík co hodinu, na EC (které nebyly) jezdily klimatizované vozy nebo minimálně vozy s tlakovým větráním atd...
No sice tento nápad nezní špatně pro Fischery, ale když bys tenhle nazor napsal na ČSA tak by jim z toho lezl mráz po zádeh.. Jak sem již jednou řekl, náklady na opravu by se vyšplhaly do značné výše a za druhé by náklady na provoz těchto "krásných letadel" byly minimálně 2x tak vysoké než u provozování letadel-konkrétně typů ATR..
Jo a jen tak bych chtěl podotknout, že naše vláda se nestará vůbec o nic.. Dá ČSA do konkurzu aby sbohatli.. Naše České dráhy jsou stejné jako v roce 1968-ještě s Ruskými nápisi a hlavně, že šéf ČD má plat 500000kč za měsíc... ! I ti socialisté se starali ohodně líp!
No vysloveně "bordel"!!
tak at je ČSA vymění za ART
Také jsem četl, že budou tak maximálně zdrojem náhradních dílů. Lítat už asi nebuodu...na letišti už snad dokonce stojí v trávě
Pan Václav Fischer spor o letadla vyhrál, ale on si je nemůže ještě vzít a nic s nimi dělat...
Nejspíš byl tento "soudní proces" jen pro srandu králíkům.. A tak zůstává osud "Modré flotily" už nejspíše jaksi nedořešenou věcí.. Četl jsem zprávu o auktuálním technickém stavu těchto letadel a můžu říci, že letu schopne teda rozhodně nejsou..:-( Musela by se provést generální oprava a to v naší republice nejspíš není ani možné a také náklady by se vyšplhaly do značné výše... Já osobně si myslím že už to tak bohužel skončí a tímto je spečetěn osud těchto do nedávna nejmodernějších letadel v ČR vybavených systemém T-CAS..:-( Řeknu to takhle:ať to soudy, legislativa nebo executiva jsou naprosto neschopné orgány a nyní to dokazuje také nedůvěra vlády Mirka Topolánka-který se podle mne opravdu moc snažil, ale pánové paroubkovci, klausovci nebo rathovci mu to prostě překazili... Toto je úkaz v době kdy předsedáme EU... Můžeme být ostatním státům pro smích! Pánové politici-styďte se! Říkám vám jen svůj názor.. :-)
To s leteckou společností Fischer Air je mi opravdu moc líto.. :-(
Jinak skvělé stránky o letecké společnosti Fischer Air: www.pilotka.cz
lituju jich ale v Ostravě na letišti by se bylo aspon na neco divat jak tam nic neni
Celkem 19 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Pardon ztratil jsem se ve vlastním příspěvku :-D
Další faktory:
-Cena za vlakokilometr. ČD dostávají nepoměrně méně než DB, ÖBB a dokonce méně než ZSSK
-Velikost železničních sítí. Pro ČD je 50vozů relativně malý počet, pro ZSSK je to hodně velký počet
-ČD investují do regionální dopravy
-A ať jen nechválím, vedení ČD je poněkud neschopné od roku 2007,kdy došly poslední nové Siemensovy vozy